BANCA Transilvania, una dintre cele mai mari si respectate institutii bancare din Romania, transmite in mod oficial faptul ca pune un accent deosebit pe siguranta si protectia banilor clientilor sai. In contextul in care fraudele informatice si tentativele de phishing sunt tot mai frecvente, BANCA Transilvania vine cu o serie de recomandari esentiale pentru toti clientii care isi doresc sa isi pastreze economiile in siguranta si sa aiba control total asupra tranzactiilor.
BANCA Transilvania recomanda ca prim pas, in cazul in care clientii observa activitati suspecte in conturile lor, este blocarea imediata a cardului. Acest lucru se poate face rapid si usor fie din aplicatia BT Pay, fie apeland la Call Center-ul bancii la numarul 0264 308 028, serviciu disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7.
Dupa blocarea cardului, clientii pot solicita emiterea unui card nou, care poate fi adaugat instant in aplicatia BT Pay, astfel incat platile pot fi reluate in conditii de maxima siguranta.
BANCA Transilvania incurajeaza clientii sa verifice cat mai des tranzactiile efectuate in cont, pentru a avea un control deplin asupra banilor. Aplicatia BT Pay permite monitorizarea simpla si rapida a tuturor operatiunilor, iar functia BT Visual Help adauga un nivel suplimentar de transparenta.
De asemenea, prin activarea serviciului SMS Alert, clientii primesc notificari in timp real la fiecare tranzactie, alaturi de informatii despre soldul curent. Aceste masuri sporesc gradul de securitate si ajuta la detectarea timpurie a oricaror tranzactii neautorizate.
Angajamentul Oficial al BANCA Transilvania foarte IMPORTANT pentru Milioane de Clienti Romani
BANCA Transilvania spune ca in cazul in care clientii identifica tranzactii neautorizate sau suspecte, banca recomanda contestarea imediata a acestora. Exista mai multe modalitati de a face acest lucru: fie inregistrarea refuzului la plata in BT Visual Help, fie apelarea Call Center-ului la 0264 308 028, fie contactarea bancii pe e-mail la contact@btrl.ro sau prezentarea la orice unitate teritoriala BT. Echipa bancii se angajeaza sa ajute clientii in recuperarea sumelor si in blocarea oricaror operatiuni frauduloase.
BANCA Transilvania subliniaza ca astfel de situatii pot aparea oricui, motiv pentru care este important ca utilizatorii sa actioneze prompt. Daca este nevoie, aplicatia BT Pay poate fi blocata rapid, la fel si cardul, pentru a preveni utilizarea neautorizata. Echipa din Call Center ofera asistenta completa, de la blocarea cardului si a aplicatiei pana la verificarea tranzactiilor recente.
Un alt avertisment important transmis de BANCA Transilvania se refera la tentativele de frauda prin intermediul mesajelor false. Banca atrage atentia ca nu solicita niciodata date confidentiale ale clientilor (parole, PIN, CVV) prin telefon, SMS sau e-mail. Daca cineva primeste astfel de solicitari, este indicat sa anunte imediat la numarul dedicat pentru asistenta antifrauda: 0264 308 055.
BANCA Transilvania recomanda evitarea accesarii linkurilor primite din surse necunoscute si necompletarea datelor personale pe astfel de pagini. Pentru orice oferta primita, clientii sunt sfatuiti sa verifice intotdeauna informatiile pe canalele oficiale ale BANCA Transilvania.
BANCA Transilvania isi reafirma angajamentul pentru siguranta clientilor si pune la dispozitie toate instrumentele necesare pentru protectia banilor si a datelor personale, demonstrand inca o data ca siguranta clientilor ramane o prioritate absoluta.
This post was last modified on iun. 23, 2025, 12:38 PM 12:38