Black Hole : Annonce surprise découverte de MONSTER

Gaura neagra monstru descoperita de catre cercetatori in cursul anului 2020 este in centrul unei foarte mari controverse care a surprins foarte multa lume.

Monstre du trou noir

Le trou noir cu cea mai mare dimensiune din univers a fost descoperita cu nu foarte mult timp in urma de catre cercetatori, insa descoperirea initiala nu pare sa mai fie chiar atat de sigura acum. Descoperirea facuta anul trecuta de catre unii cercetatori privind o gaura neagra “monstru” dintr-o galaxie numita LB1 incepe sa fie pus serios in discutie de catre altii, car en-au reusit sa confirme ceea ce au vazut colegii lor, si se pare ca ea nu ar exista.

Le trou noir care af ost descoperita in noiembrie 2019 de catre cercetatori chinezi ar fi avut o masa de 70 de ori mai masa decat cea a soarelui nostru, iar cercetatorii au prezentat descoperirea ca una fara precedent. Dupa analizarea datelor furnizate de catre chinezi, si noi analize facute in galaxia in care acea gaura neagra a fost descoperita, alti cercetatori spun ca in realitate acel obiect indepartat nu ar exista, si ca totul ar fi o inventie.

Black Hole : Annonce surprise découverte de MONSTER

Le trou noir descoperita de chinezi a avut existenta pusa la indoiala la doar o luna dupa anuntul initial, ceea ce desigur ca a generat foarte multe intrebari cu privire la credibilitatea cercetatorilor. Tot pe final de an 2019 au aparut alte doua infirmari ale existentei acestei gauri negre, ele venind de la cercetatori separati, ai Universitatii din Auckland si ai Institutului de Astronomie Leuven, toate indiciile sugerand faptul ca acea gaura neagra atat de mare nu ar fi reala.

“Oamenii de știință au făcut valuri anul trecut după ce au anunțat descoperirea unei „găuri negre monstru”, spre deosebire de orice s-a văzut anterior. Dar, pe măsură ce cercetătorii continuă să cântărească, un lucru este clar: nu există „monstru”. În noiembrie 2019, oamenii de știință au condus Jifeng Liu de la Observatorul National Astronomic din China (NAOC) al Academiei Chineze de Științe, au raportat descoperirea unei găuri negre de 70 de ori mai masivă decât soarele nostru. Echipa lui Liu a răspuns cu propriul comentariu al naturii în care, deși nu sunt de acord cu unele puncte făcute de alți cercetători, sunt de acord că nu există o gaură neagră de masă 70 în sistem.”

Le trou noir are iar pusa la indoiala existenta de catre alti cercetatori chiar in luna aprilie, acestia spunand ca au descoperit stelele raportate de chinezi ca fiind in apropierea sa, dar nu si obiectul in sine. In urma celui mai recent raport privind confirmarea faptului ca aceasta gaura neagra nu exista, chinezii care au descoperit-o initial au recunoscut faptul ca desi exista un obiect atat de mare acolo, dar nu ca nu ar exista vreunul in acel sistem.

Le trou noir descoperita de chinezi ar putea fi o fantezie, deci ramane sa vedem daca alti cercetatori vor mai putea confirma existenta unui alt obiect cu masa la fel de mare in univers.