In fiecare magazin Apple exista o anumita sectiune dedicata unui grup de tehnicieni numiti Apple Geniuses. Acesti angajati sunt extrem de bine antrenati pentru a raspunde oricarui gen de intrebare pusa de utilizator dar si pentru a rezolva orice gen de probleme au utilizatorii cu propriile produse. Conceptul celor de la Apple pare a fi atat de bun incat Microsoft doreste sa il introduca in propriile magazine insa desigur sub o alta denumire. Answer Desk este numele noului serviciu si spre deosebire de cel al companiei Apple, acesta va fi disponibil atat in magazinele fizice Microsoft cat si online pe un website dedicat.
In a blaze of literally no publicity, Microsoft today launched AnswerDesk.com, its new round-the-clock ‘premium’ technical support service, which aims to provide assistance to customers experiencing issues with Microsoft software and services. MS claims that the new site will give its users “the most convenient, friendly and easy way to get the most out of your PC”. Offering access to this support 24/7, 365 days a year, is a team of “Answer Techs”, Microsoft’s rip-off of homage to Apple’s pretentiously named “Geniuses”, who offer support to customers in Apple Stores worldwide.
Clientii Microsoft vor beneficia de asistenta unor oameni la fel de bine pregatiti precum geniile de la Apple insa in cazul Microsoft tehnicienii vor putea efectua diverse operatiuni pe calculatoarele utilizatorilor. Spre deosebire de serviciul Apple, cel al Microsoft costa in jur de 99$ pentru diverse interventii deci nu cred ca vor exista chiar atat de multi clienti dornici sa il testeze. In concluzie, conceptele de succes ale celor de la Apple genereaza lansarea altor servicii similare si in final utilizatorul are cel mai mult de castigat, dar numai cand serviciile sunt gratuite.






























Nu preia nimic , pur si simplu se perfectioneaza pe aria „Servicii clienti” ( orice magazin are asa ceva)
Si daca ii intrebi cum rezolvi „Blue Screen of Death”, ei cum vor raspunde?
~ Reinstalezi OS :))
Si la Vodafone ES au creat ceva asemanator in dorinta de a venii in ajutorul celor mai putin familiarizati si poate trecuti de o anumita varsta…. cu ultima generatie de dispozitive. Era normal sa apara asa ceva din moment ce rapiditatea de actualizare a multor si complicatele sisteme pe care le au, sa apara astfel de servicii. Si clientul dar si fimele au de castigat totodata pt oamenii se vor indrepta mai repede unde e bine servit si i se explica bine tot chiar daca unele produse sunt mai scumpe. Dai un ban dar stai in fata. In multe cazuri :”ce e ieftin te costâ scump”.
@Onu : O sa îți zica : get a Mac :))
baieti voi ati trecut de windows 98? iar pt a vedea cum se rezolva ai event viewer, in plus un blue screen nu apare in 99% din intamplari, din cauza windows, ci din cauza unui componente hardware, placa video sau ram… si pe mac s-a blocat de cateva ori, cum rezolv, nu da blue screen sau apple logo, dar este la fel. in plus nu tin minte sa se fi creat ceva din internetul asta pe mac, nu mai zic de jocuri, few games, fewer good games.
Hai mai ca e complicat sa te documentezi. Nu e mai usor sa faci un misto pe care ti l-a zis bunicu’?
@locohaust: Și de ce dă voie Windoze ca anumite componente să blocheze tot sistemul? De bine ce e conceput, desigur … Iar pe Mac nu este nici pe departe la fel, de ani de zile n-am avut vreun blocaj al întregului sistem (ce se mai blochează este MS Word, dar asta nu conduce la blocarea întregului Mac).
N-ai găsit destule jocuri pentru Mac? Când ai vizitat ultima oare Mac App Store, sau Steam, etc.?
Nu găsești pe internet chestii create pe Mac? Dar de Quicktime ai auzit? Ăla care stă la baza MPEG-4? Dar Webkit unde a apărut?
Mai pune mâna și citește și revino cu temele făcute! 😛