In momentul de fata magazinul online eMAG are iPhone 7 si iPhone 7 Plus in stoc disponibile pentru cumparare pentru clientii interesati. Cateva modele ale celor doua terminale sunt disponibile in aceasta pagina pentru achizitie in momentul de fata, deci le veti cumpara fara a astepta livrarea, asta daca prindeti in continuare unitatile in stoc.
Vorbim despre iPhone 7 si iPhone 7 Plus in stoc la eMAG in aceasta pagina in diverse modele cu spatii de stocare si culori, semn ca magazinul a onorat deja multe comenzi facute pana in prezent. Daca ati facut deja o precomanda la magazin pentru un alt model decat cele din stoc, puteti cumpara orice doriti si puteti anula comanda anterioara.
Avand in vedere ca eMAG a onorat deja foarte multe dintre comenzile plasate pana in prezent, stocurile ar trebui sa inceapa sa creasca de acum pentru toate modelele. Desigur ca iPhone 7 Plus, in anumite modele, va ramane in continuare greu de gasit, dar cei de la emag au acum anumite modele in stoc, asa ca puteti cumpara ceva inlocuitor.
Am comandat plus jet 128. Data de livrare estimativa 8 oct. Si e cum 200 lei mai ieftin decat la prietenii mei de la quickmobile
A ajuns si la mine astazi plusjet128 comandat pe 16 sept
Cum e? Iti place?
Sper ca nu l-ai zgariat si ai grija de el
Cum e? Iti place?
De la emag sau de la Orange sau alt operator??
Mai are rost sa spun ca am comandat de la Flanco pe 16 si mi-a venit pe 30? (7 Jet black 128)
Se stiau problemele cu jet black inca de pe 16. Acum stocurile sunt mai ok.
Nu inteleg la ce te referi.
Experienta de a comanda la istyle este cum mult in zona maro a IT&C! Am dorit sa experimentez, pe banii mei, un I7plus 256GB, comandat la Baneasa, dupa alte 4 precomenzi, cand stocul era verde. Interfata de plata on line nu a functionat, comanda in procesare timp de 40 de minute si apoi nema stoc! La fata locului, dupa alte 10 minute, seful de magazin, dl. Niculescu, nu stia cum se desfasoara procedura, de ce nu se afla in stocul magazinului terminalele, de ce apar ca stoc, de ce nu s-a procesat comanda, de ce PayU nu functioneaza si nu proceseaza, samd. Evident, un nene, de pe interfata online, redistribuia dupa ureche stocul. Adevarati profesionisti. Inregistrarea audio si reclamatia pleaca pe ANPC, comunicate si alte site-uri care pot comunica profesionalismul de la istyile/ro! Altfel spus, am facut demersurile sa sterg cont la acest ghiseu de probleme pe timpul si banii cumparatorului, renuntant in final, dupa prezentarea Google, la achizitia unui iPhone 7 Plus alte vremuri apuse!
Un scurt update: Povestea incepe in data de 16 septembrie, ora 00:30, cand am facut precomanda la eMAG de un iPhone 7 Plus, 128GB, Black (am fost in primii 500 btw). De atunci si pana in data de 3 Octombrie comanda mea a fost in stadiul de “Comanda Plasata”, fara nicio informatie privind livrarea. In ziua de 3 Octombrie s-a schimbat statusul in “Produse pe drum spre showroom”, dar totodata a aparut si intervalul in care pot sa-l ridic: 16-23 Septembrie !!! WTF?! Oricum, am zis ca e o eroare si sa astept sa vad cum decurg lucrurile. Astazi m-am decis sa-i sun sa-i intreb de sanatate… Ce raspuns credeti ca am primit? “Probabil o sa ajunga in aproximativ 2 saptamani. Va sunam noi”… Serios eMAG? Oare vine cineva cu el pe jos din China? E deja inacceptabila indiferenta cu care isi trateaza clientii (fideli).
Pentru comanda facut la emag aveam data estimativa de livrare maine. Statusul a ramas “comanda plasata”, nu cred ca voi primi nimic. Cat despre cea de la quickmobile…maine se implineste o luna…nici urma de telefon.
Quickmobile nu vor livra vreodata..