Orange: După Eșecul Major de Securitate din 2025, Anunță o Noua Inițiativă pentru Clienții Români

Orange Eșecul Major Securitate 2025 Anunță Noua Inițiativă Clienții Români

Orange, după imensul eșec de securitate care a permis descărcarea de către hackeri, direct din serverele sale, datele a cel puțin câteva sute de mii de clienți, a anunțat oficial lansarea platformei de responsabilitate socială #ForGoodConnections, parte din inițiativa globală Orange derulată în cele 26 de țări în care grupul este prezent.

Orange spune că evenimentul de debut a reunit peste 1.300 de angajați ai Orange România, membri ai conducerii locale şi lideri internaționali ai grupului, care au prezentat obiectivele programului și modul de implementare la nivel național. În aceeași ocazie, compania a semnat un parteneriat cu David Popovici, multiplu campion mondial la natație, care va fi imaginea campaniei și va susține mesajele esențiale pentru siguranța tinerilor în mediul digital.

Evoluția rapidă a tehnologiei a transformat profund felul în care adolescenții comunică, învață și se distrează, însă aduce cu sine și riscuri precum expunerea la conținut neadecvat, presiunea socială și dezechilibrele emoționale generate de suprasolicitarea cu ecrane.

Prin #ForGoodConnections, Orange își asumă un rol activ în identificarea problemelor locale și dezvoltarea de programe educaționale adaptate realității din România. Astfel, platforma Orange România pune accent pe informarea tinerilor și a părinților despre pericolele mediului online și soluțiile concrete de prevenție.

Colaborarea cu sportivul David Popovici reflectă alinierea între valorile companiei – performanță și responsabilitate – și angajamentul campionului de a promova un comportament digital echilibrat. În calitate de ambasador Orange, Popovici se va implica în ateliere de educație digitală, va susține sesiuni de informare pentru combaterea dependenței de ecrane și va vorbi despre prevenirea cyberbullying-ului.

Orange: După Eșecul Major de Securitate din 2025, Anunță o Noua Inițiativă pentru Clienții Români

Orange subliniază că această contribuție a sa are rolul de a motiva tinerii să adopte practici sănătoase, care să îmbine armonios viața online cu experiențele din lumea reală. Datele Organizației Mondiale a Sănătății relevă că 22% dintre adolescenții cu vârsta între 11 și 15 ani petrec zilnic peste patru ore în fața ecranelor pentru jocuri video, iar 15% au fost victime al cyberbullying-ului.

În plus, jumătate dintre părinți recunosc că nu știu cum să îi sprijine pe copii să reducă timpul petrecut în fața dispozitivelor digitale. În România, 22% dintre tineri prezintă un comportament problematic în utilizarea rețelelor sociale, un procent aproape dublu față de media Uniunii Europene, de 11%.

#ForGoodConnections aduce în prim-plan soluții de prevenție și intervenție prin campanii de educare și parteneriate cu ONG-uri specializate, cum este Asociația Telefonul Copilului, care oferă consiliere gratuită pentru victimele abuzurilor online. Prin aceste colaborări, Orange România urmărește extinderea accesului la sprijin psihologic și informativ, oferind instrumente concrete pentru gestionarea riscurilor digitale.

„M-am alăturat acestui demers al companiei Orange pentru că rezonez cu misiunea #ForGoodConnections – de a proteja tinerii în spațiul digital. Cyberbullying-ul, dependența de ecrane sau educarea tinerilor privind utilizarea responsabilă a tehnologiei sunt subiecte actuale.

Cred că performanța nu înseamnă doar medalii, ci și capacitatea de a-ți urma pasiunile cu responsabilitate. Iar pe mulți tineri tehnologia îi poate ajuta pe acest drum – cu condiția să fie utilizată corect și dacă există un echilibru între online și offline”, a declarat David Popovici, ambasadorul campaniei.

Julien Ducarroz, CEO Orange România, a subliniat importanța inițiativei: „Ne dorim să fim un catalizator al schimbării, susținând tinerii și părinții să navigheze în siguranță în spațiul online. Tehnologia are un potențial uriaș de a conecta, educa și inspira, dar vine și cu provocări care nu pot fi ignorate – mai ales când vorbim despre siguranța digitală a celor mai tineri utilizatori.

Am ales să îl avem alături pe David Popovici pentru că el reprezintă mai mult decât performanță în sport: este un model autentic pentru generația de azi.” Prin platforma #ForGoodConnections, Orange România încearcă probabil să mai ascundă puțin din eșecul lunilor anterioare, dar poate fără succes.

author avatar
Redactia iDevice.ro