Netflix dezvaluie o serie de informatii extrem de importante cu privire la un serial care a spart mai toate recordurile din cadrul platformei de streaming, deoarece in urma cu sapte ani, serialul YOU a aparut pentru prima data pe Netflix si a luat cu asalt lumea, transformandu-se rapid intr-un fenomen global.
Netflix afirma ca, de la debutul sezonului intai in 2018, serviciul de streaming Netflix a marcat o rata impresionanta de crestere a audientei, aducand atentia asupra serialului cu o distributie de exceptie. Sezonul cinci a debutat pe 24 aprilie si in primele patru zile a inregistrat 10,1 milioane de vizionari pe Netflix si a ocupat primul loc in clasamentul global al serialelor in limba engleza.
Aceasta performanta a demonstrat inca o data forta brandului Netflix si capacitatea sa de a captiva publicul international. Primele patru sezoane ale serialului YOU au acumulat peste jumatate de miliard de vizionari la nivel global, aparand in Top 10 global pe Netflix de mai mult de 30 de ori.
Fiecare sezon a construit pe succesul anterior, atragand un public tot mai numeros, pe baza orelor totale de vizionare. Cea mai revazuta scena se regaseste in premiera sezonului patru, cand personajul principal, Joe, incearca sa scape de un cadavru pe ritmurile piesei “I Like It” a lui Cardi B, devenind un moment iconic pentru comunitatea de fani Netflix.
Revenirea sezonului cinci i-a inspirat si pe cei care au descoperit serialul mai tarziu sa reia prima parte: sezonul intai a reintrat in Top 10 pentru prima data din februarie 2023, potrivit datelor furnizate de Netflix. In doar patru zile, ultimul sezon a ajuns in clasament in 88 de tari, fiind pe primul loc in 37 de piete si dominand topul global al serialelor in limba engleza.
Criticii au salutat consistenta calitativa a productiei: toate cele cinci sezoane au fost certificate “proaspete” pe Rotten Tomatoes, in timp ce Netflix continua sa puna accent pe continut de inalta calitate.
Netflix: Informarile Oficiale IMPRESIONANTE despre Serialul care a Spart Recordurile
YOU a generat un val de impresii pe retelele sociale, fiecare dintre sezoanele doi pana la cinci acumuland peste un miliard de impresii pe canalele online, arata raportul oficial Netflix. Implicarea fanilor a depasit mediul digital: de la o vanatoare de comori tematice prin cartierul Hollywood din Los Angeles pana la un eveniment cu ceai “sangeros” organizat la Londra, iar apoi la New York, unde a fost recreata libraria Mooney’s pentru premiera sezonului cinci.
Aceste initiative demonstrationale confirma forta de marketing a comunitatii si abilitatea Netflix de a mobiliza publicul. Impactul asupra actorilor implicati nu poate fi subestimat: inainte de lansarea sezonului unu pe Netflix, actorul Penn Badgley avea 543.000 de urmaritori pe Instagram; acum, conform datelor Netflix, contul sau are 5,3 milioane de fani, o crestere de 896%.
Si vanzarile volumului intai al cartii care a inspirat serialul au crescut cu 584% dupa premiera din 2018, iar dupa sezonul patru vanzarile au inregistrat o majorare de 32%. Mai multi membri ai distributiei YOU si-au extins colaborarea cu Netflix in productii precum Wednesday, The Haunting of Hill House, Chilling Adventures of Sabrina, Feel Good, Irish Wish, Dead Boy Detectives, FUBAR si Russian Doll.
In cei cinci ani de la lansare, YOU a oferit 50 de episoade, cu un runtime total de aproape 2.500 de minute, demonstrand angajamentul Netflix fata de naratiuni captivante si de lunga durata. Fun facts din datele Netflix releva ca Joe, personajul principal, rosteste celebrul salut “Salut, tu” doar de sase ori.
Foloseste sase pseudonime diferite, poarta noua sapci de baseball, se implica in 11 povesti de dragoste, beneficiaza de 34 de flashback-uri si efectueaza 37 de cautari pe retele sociale. Peste 115 carti sunt mentionate sau criticate in serial, iar 61 de autori apar in dialoguri, subliniind atentia Netflix la detalii culturale.