DACIA Logan 2025: Decizia DACIA care poate face EXTRAORDINAR Viitorul Sedan Romanesc

DACIA Logan 2025 ar putea beneficia masiv de pe urma unei decizii care ar putea face sedanul unul extraordinar, iata ce a lansat deja compania romaneasca.

DACIA Logan 2025 motor autonomie

DACIA Logan 2025 se apropie de lansare, iar vehiculul incepe sa fie tot mai intes discutat in lumea auto, totul pentru ca exista asteptari uriase de la Pregatirile pentru lansarea modelului Logan 2025 se desfasoara in ritm alert, iar fanii marcii asteapta cu nerabdare primele detalii oficiale.

DACIA Logan 2025 ar putea benficia de o decizie recenta a DACIA, care desi nu a fost confirmata oficial pentru DACIA Logan 2025, ar putea schimba radical perceptia romanilor asupra noii versiuni a bestsellerului de la Mioveni. Vestea se refera la dezvoltarea unui motor mild-hybrid-G, deja confirmat pentru modelul Dacia Bigster.

Pentru DACIA aceasta motorizare reprezinta o noutate absoluta, iar anuntul a generat deja discutii despre o posibila extindere a tehnologiei asupra gamei Logan, tinand cont de succesul constant al acestui sedan in Romania. Noul motor mild-hybrid-G este bazat pe propulsorul de 1.2 litri turbo, cu trei cilindri, caruia i se adauga o baterie de 48 de volti si un motor electric auxiliar.

Aceasta solutie a fost anuntata initial pentru DACIA Bigster 4×4 cu transmisie automata, care urmeaza sa fie lansat in toamna. Sistemul combina eficienta unui motor pe benzina cu avantajele electrice, reducand consumul si emisiile de CO2.

DACIA Bigster mild-hybrid-G 140 promite o autonomie de pana la 1450 de kilometri, comparabila cu cea a unui automobil full-hybrid, dar cu un cost al achizitiei redus la 75% din pretul unei tehnologii similare. Aceasta combinatie ar putea fi atractiva pentru segmentul de clienti tanar si familial din Romania, care apreciaza costurile reduse de exploatare, fara a sacrifica fiabilitatea.

DACIA Logan 2025: Decizia DACIA care poate face EXTRAORDINAR Viitorul Sedan Romanesc

Beneficiul principal al motorului mild-hybrid-G consta in combinatie intre benzina si GPL. Sistemul dispune de doua rezervoare, de benzina si GPL, care insumeaza 100 de litri, suficient pentru a parcurge distanta de la Bucuresti pana in Cluj fara opriri, de exemplu.

La fel ca in cazul celorlalte motorizari GPL de la DACIA, comutarea intre benzina si GPL se face din mers, prin intermediul unui buton amplasat pe bord. Aceasta strategie nu doar ca reduce costurile de exploatare, dar imbunatateste si autonomia generala a vehiculului, ceea ce ar reprezenta un avantaj considerabil pentru soferii care calatoresc frecvent pe distante lungi.

In plus, costul pe kilometru in regim GPL este cu aproximativ 40% mai mic fata de benzina, ceea ce ar transforma orice drum lung intr-o calatorie economica.

DACIA Logan 2025 nu are pana acum confirmata oficial utilizarea motorului mild-hybrid-G in gama Logan 2025, specialistii din industrie estimeaza ca recurgerea la aceasta solutie ar putea fi un succes. DACIA Logan 2025 se adreseaza unui segment larg de clienti, care cauta in primul rand fiabilitate si costuri reduse de intretinere.

Implementarea unui motor mild-hybrid-G cu GPL ar pozitiona DACIA Logan 2025 in topul preferintelor celor care prioritizeaza eficienta si autonomie ridicata, fara a renunta la bugetul redus de achizitie. In plus, compatibilitatea cu infrastructura GPL deja existenta pe teritoriul Romaniei face ca logistica alimentarii sa fie foarte simpla, iar reteaua de statii GPL sa fie in continua extindere.

DACIA Logan 2025 ar putea reprezenta urmatorul pas in evolutia marcii Dacia, adoptand tehnologii inovatoare precum motorul mild-hybrid-G bazat pe GPL. In urmatoarele luni, fanii Logan vor urmari cu atentie evolutia dezvoltarii noului sedan, sperand ca zvonurile despre motorul de 1.2 litri turbo mild-hybrid sa se transforme in realitate.