Kaufland, binecunoscutul lant de hypermarket-uri din toata Romania cu zeci de magazine la nivelul intregii tari, lanseaza o noua initiativa interactiva care invita clientii sa participe la alegerea produsului preferat cu reducere de 50%. Intre 5 si 11 iunie 2025, oricine detine un Kaufland Card, digital sau fizic, poate vota produsul pe care si-l doreste la jumatate de pret.
Kaufland spune ca, odata finalizata etapa de votare, fiecare participant va primi automat in contul de Kaufland Card un cupon de reducere valabil pentru maxim doua bucati din produsul castigat, pe un singur bon fiscal. Aceasta initiativa transforma experienta de cumparaturi intr-o competitie in care consumatorii decideau in mod direct oferta lunii.
Kaufland explica fatul ca procedura este simpla: incepand cu ora 12:00 a zilei de 5 iunie 2025, clientii acceseaza site-ul Kaufland, introduc numarul de Kaufland Card si selecteaza produsul pe care vor sa-l sustina. In acelasi timp, au ocazia sa sugereze si alte articole pentru viitoare campanii de reduceri.
Cei care nu detin inca un Kaufland Card pot descarca aplicatia mobila si isi pot crea un cont in doar cateva minute sau pot solicita un card fizic de la biroul de informatii din orice magazin Kaufland. Astfel, toti doritorii au sanse egale sa participe la votare si sa castige un voucher.
Votul este deschis pe durata a sapte zile, iar rezultatele vor fi procesate imediat dupa incheierea perioadei, pentru a fi distribuite fara intarziere. In prima zi lucratoare dupa incheierea campaniei, adica imediat dupa 11 iunie, fiecare participant care a votat va gasi in contul sau de Kaufland Card un cupon de reducere.
Kaufland subliniaza si ca acesta poate fi folosit o singura data, intr-o singura tranzactie, pentru achizitia a maximum doua bucati din produsul ales. Daca un client doreste sa cumpere o singura bucata, pretul acesteia va fi redusa cu 50%.
Ofertele Kaufland cu un Twist MAJOR, cum Aleg Clientii Reducerile din Magazinele Romaniei
In situatia in care se cumpara mai mult de doua exemplare ale aceluiasi produs in acelasi bon fiscal, pretul primele doua va avea 50% reducere, iar restul produselor se vor achizitiona la pret intreg. Oferta este disponibila in limita stocului existent, iar voucherul este valabil numai in perioada comunicata in mod clar in contul Kaufland Card.
Kaufland precizeaza ca, in cazul in care numarul de Kaufland Card este introdus gresit, acesta nu va fi identificat in baza de date, iar cuponul de reducere nu va putea fi alocat. De aceea, este esential ca utilizatorii sa verifice cu atentie cifrele introduse.
Detaliile complete ale campaniei, conditiile de utilizare si regulamentul pot fi consultate pe site-ul oficial al Kaufland, in sectiunea dedicata ofertei. Astfel, orice intrebare privind perioada de valabilitate a voucherului, produsele eligibile sau modalitatea de vot va fi lamurita prin intermediul documentatiilor oficiale.
Kaufland a creat initiativa dedicata interactiunii directe cu clientii, subliniaza angajamentul retailerului de a oferi reduceri semnificative si de a asculta preferintele cumparatorilor. Jurnalistii noteaza ca, prin asemenea campanii, Kaufland isi consolideaza imaginea de brand care pune accent pe transparenta si implicarea consumatorilor in deciziile comerciale.
In plus, formatul de votare online incurajeaza utilizarea aplicatiei Kaufland, contribuind la digitalizarea experientei de cumparaturi si la fidelizarea audientei. Pe langa avantajul reducerii de 50%, clientii Kaufland au posibilitatea de a fi printre primii care descopera produsele care vor fi promovate in etapele urmatoare.
Votul pentru produsul preferat ofera o experienta de cumparaturi personalizata si face ca fiecare client sa se simta implicat in procesul de alegere a ofertelor.