LIDL Romania le vorbeste clientilor despre problemele cu care unii dintre ei se confrunta, sau s-ar putea confrunta, cand vine vorba despre modul de conectare la contul LIDL Plus, menite sa ofere clientilor o experienta mai fluida si mai sigura. Pentru a te putea conecta in contul LIDL Plus, utilizatorii trebuie sa accepte actualizarile termenilor si conditiilor direct din aplicatie. In cazul in care aplicatia se blocheaza sau nu functioneaza corect, specialistii Lidl recomanda reinstalarea ei si reconectarea cu acelasi cont.
LIDL Romania afirma si ca, daca parola contului LIDL Plus a fost uitata, procesul de recuperare a acesteia este simplu si rapid. Primul pas consta in selectarea optiunii „Ti-ai uitat parola?” in ecranul de autentificare. Utilizatorul poate alege intre doua modalitati de recuperare: prin telefon, cu cod SMS, sau prin email, cu cod de validare.
LIDL Romania explica in acelasi timp inclusiv ca recuperarea parolei prin telefon presupune introducerea codului primit prin SMS si confirmarea datei de nastere asociate contului. Daca nu mai stii data de nastere utilizata la inregistrare, LIDL Romania iti recomanda sa treci la metoda de recuperare prin email.
In cazul celei de-a doua optiuni, trebuie sa introduci adresa de email cu care ai creat contul LIDL Plus. Ulterior, vei primi un cod de validare format din sase cifre, pe care il introduci in fereastra deschisa automat de aplicatie. Dupa validarea codului, esti directionat catre ecranul de „Resetare parola”, unde poti alege o noua parola conform instructiunilor de pe ecran.
LIDL Romania: Rezolvarile PROBLEMELOR cu care se Confrunta Multi Clienti din Romania
Dupa finalizarea procedurii, aplicatia te autentifica automat in contul LIDL Plus. Totodata, in sectiunea „Contul meu” din aplicatie poti verifica si corecta data de nastere pe care ai introdus-o initial. Pentru o detaliere mai ampla a pasilor de recuperare a parolei, LIDL Romania ofera un ghid complet accesibil printr-un link dedicat in aplicatie.
LIDL Romania afirma ca in contextul evolutiei rapide a tehnologiei mobile, a anuntat ca, incepand cu 27 iunie 2024, aplicatia LIDL Plus va functiona doar pe telefoane cu versiunea Android 8 sau mai noua si pe dispozitive cu iOS 14 sau versiuni superioare.
Daca telefonul tau nu poate fi actualizat la aceste versiuni minime, aplicatia LIDL Plus nu va mai fi compatibila. Pentru a evita eventuale intreruperi in accesarea serviciilor digitale, este recomandata actualizarea sistemului de operare la cea mai recenta versiune disponibila.
LIDL Plus este un program digital aliniat tendintelor globale in domeniul retail si tehnologie. Desi platforma utilizeaza exclusiv carduri digitale, Lidl Romania subliniaza ca nu exista niciun scop discriminatoriu in implementarea sa. Produsele promovate prin LIDL Plus sunt disponibile si in cadrul altor promotii in magazine, fara a necesita accesarea aplicatiei.
Clientii LIDL Romania vor putea continua sa beneficieze de oferte speciale in fiecare luni, joi si in weekend, atat prin intermediul aplicatiei LIDL Plus, cat si direct in magazine. LIDL Romania multumeste clientilor pentru intelegere si ii asigura ca aceste masuri sunt menite sa imbunatateasca securitatea si eficienta serviciului digital.