Pasul de ULTIMA ORA in Procesul Postei Romane cu o Initiativa Vizand Toata Tara

Pasul ULTIMA ORA Procesul Postei Romane Initiativa Vizand Toata Tara

Posta Romana face un nou pas important in cadrul unui proces derulat la nivel national la ora actuala, iar asta deoarece compania de stat continua sa faca demersuri importante pentru modernizare, alocand 2,5 milioane de lei pentru achizitia unei noi serii de uniforme functionale si personalizate destinate angajatilor.

Posta Romana afirma ca investitia in imaginea companiei urmareste nu doar imbunatatirea prezentarii visibile, ci si optimizarea costurilor operationale prin colaborarea cu un partener eficient.

In prima etapa a noii achizitii, Posta Romana a cheltuit aproximativ 1,8 milioane de lei pe veste, esarfe, pantaloni cu pieptar si jachete personalizate, concepute sa raspunda atat exigentelor de confort, cat si celor de aspect profesional. Ulterior, a fost plasata o comanda in valoare de 700.000 de lei pentru tricouri polo personalizate si camasi cu maneca lunga, ceea ce duce totalul investit in noua tinuta profesionala la suma de 2,5 milioane de lei.

Pe langa beneficiul estetic si functional, Parta Romana obtine economii semnificative: aproape 8 milioane de lei vor fi deduse din fondul de handicap datorat lunar bugetului de stat, gratie atribuirii contractului unei unitati protejate autorizate. Astfel, intreaga suma investita in uniformele angajatilor se regaseste indirect in bugetul companiei, contribuind la o gestionare mai eficienta a resurselor financiare.

Aceasta initiativa vine sa completeze achizitia majora din anul 2023, cand Posta Romana a alocat 5 milioane de lei pentru dotarea deplina a echipelor cu uniforme de calitate – prima achizitie de acest fel din ultimii 15 ani. In cadrul proiectului precedent, au fost livrate peste 39.000 de articole de imbracaminte si incaltaminte: geci, pantaloni, camasi, tricouri, hanorace si bocanci, distribuindu-se astfel echipament adecvat pentru fiecare angajat.

„Investitia in uniformele angajatilor nostri este un semn de respect si profesionalism. Dorim ca postasii din intreaga tara sa beneficieze de echipamente adecvate, functionale si adaptate vremurilor actuale. Suntem intr-un amplu proces de modernizare, iar imaginea companiei trebuie sa reflecte aceasta transformare inclusiv prin modul in care ne prezentam in fata clientilor”, a declarat Valentin Stefan, Directorul General al Postei Romane.

Uniformele noi sunt gandite pentru a imbunatati libertatea de miscare si durabilitatea in conditiile specifice activitatii postale, iar personalizarea elementelor vestimentare faciliteaza recunoasterea angajatilor de catre public. Aspectul profesionist transmis de noile uniforme contribuie la cresterea increderii clientilor in serviciile oferite.

Din perspectiva financiara, colaborarea cu o unitate protejata autorizata ofera Postei Romane posibilitatea deducerii integrale a cheltuielilor din fondul de handicap, generand economii ce depasesc dublul investitiei. Aceasta masura reflecta angajamentul companiei pentru incluziune sociala si responsabilitate financiara.

Posta Romana isi reafirma astfel pozitia de operator modern si eficient, dedicat atat propriilor angajati, cat si comunitatilor din intreaga tara. Prin fiecare investitie, fie in digitalizare, logistica sau tinuta profesionala, compania transmite un semnal clar: serviciile publice pot fi moderne, profesioniste si competitive, adaptandu-se continuu nevoilor clientilor si asteptarilor pietei.

Cu aceasta noua etapa de modernizare, Posta Romana demonstreaza ca investitia in resursa umana si in imagine nu este doar o cheltuiala, ci o strategie esentiala pentru consolidarea pozitiei pe piata si pentru asigurarea sustenabilitatii pe termen lung.

author avatar
Redactia iDevice.ro