DACIA Logan este una dintre cele mai importante mașini pe care DACIA le-a lansat pe drumurile publice în ultimele 2 decenii, iar în ciuda faptului că producătorul român vrea să scape de acest model, e încă e valoros. Un nou studiu făcut recent în Franța sugerează faptul că DACIA Logan este o mașină care își păstrează foarte bine valoarea în timă, astfel că la revânzare cumpărătorii pot obține un preț surprinzător de bun pentru ceea ce dețin.
DACIA Logan este una dintre mașinile celor de la DACIA care își păstrează bine prețul de vânzare, iar asta pentru că inclusiv DACIA Sandero este văzută ca o mașină care își păstrează bine valoarea în timp. Vorbim aici despre un studiu din Franța care s-a uitat la cum se depreciază mașinile după 5 ani de folosință, iar prezența DACIA Logan în acest top nu ar trebui să surprindă, din moment ce vorbim totuși despre o mașină cu un pret de achiziție mic.
DACIA Logan: Veștile Incredibile privind Mașina de care DACIA Vrea să Scape
DACIA Logan era vândută acum 5 ani de zile la prețuri apropiate de valoarea de 10.000 de euro, iar o mașină cu sub 100.000 de kilometri, care este bine întreținută, nu-i pierde chiar atât de mult din valoare, având în vedere de unde a pornit. Acesta este marele atu al DACIA Logan, dar și al DACIA Sandero, pentru că ambele au prețuri de pornire mici, astfel că nu au unde să meargă foarte mult în jos în materie de depreciere.
DACIA Logan va dispărea după ce a fost actualizată anul acesta de către cei de la DACIA, iar asta pentru că planurile companiei românești prevăd lansarea unor modele noi care să ofere mai multe la bani puțini, dar într-un format modern. Desigur că DACIA Logan oferă și o oarecare fiabilitate în acești bani, lucru care este apreciat de studiu ca fiind încă un motiv în baza căruia prețul de revânzare rămâne la o valoare destul de ridicată.
DACIA Logan va rămâne în istoria DACIA ca una dintre cele mai bune mașini lansate vreodată, doar că rămâne de văzut în ce măsură modelul, sau modelele, care o vor înlocui, vor putea oferi la fel de multe.



























