Acum doua zile v-am spus ca intr-un articol al celor de la Gizmodo au fost prezentate practicile pe care angajatii unui Apple Store le intreprindeau in magazin, cu produse ale companiei sau chiar ale clientilor. Va spuneam ca managerul magazinului a oferit produse Apple in schimbul unei operatii estetice, in alte cazuri a inchiriat produse Apple catorva persoane, si ca angajatii foloseau sau distrugeau produse ale clientilor doar pentru ca acestia nu se purtau prea frumos cu ei.
Cei de la Gizmodo nu au dorit sa spuna carui magazin apartin acei angajati, insa cei de la Dallas News au aflat ca este vorba despre magazinul NorthPark din Texas. Desi povestile celor de la Gizmodo descriu un magazin groaznic, acesta este unul dintre cele mai mari din Texas, daca este sa vorbim despre volumul vanzarilor. Editorul Dallas News confirma ca in mare parte Gizmodo a relatat adevarul, insa spune ca unele povesti sunt putin exagerate, dar tot ceea ce s-a intamplat acolo stiu doar angajatii.
In ultima vreme Apple a avut probleme destul de mari cu segmentul retail din SUA, iar acest articol sigur nu va calma lucrurile. Anual sute de milioane de oameni viziteaza magazinele Apple si zilnic zeci de mii de persoane apar in afata “geniilor” care au fost prezentate in articolul celor de la Gizmodo.
Si la noi ar fi tot la fel daca s-ar deschide un Apple Store.
@ remus_xenon parerea ta sa stii ca am calatorit prin toata Europa sa stii ca romanii excluzand rromii sunt unii dintre cei mai amabili .
Sigur ca da. Mai prost educati decat ai nostri care nu stiu ce inseamna buna ziua/multumesc/la revedere, stii tu, chestii banale.
Da ce ma voua va place de cum intrati intr-un magazin sa fiti asaltati din primul moment si sa te trezesti cu unu pe cap care sa te streseze din secunda in secunda?Mie mi se pare cel mai oribil lucru,nici nu am pasit bine si sa ma ia:doriti ceva,bla bla,lasa-ma tovarase sa ma uit si dupa aia te chem eu,nu ma bate la cap ca ies in secunda 2….Dar cred ca sunt eu ciudat,vad ca asta va place,mai ales politistului calinc,era foarte dezamagit ca nu ii cantau aia in struna la bologna….
haha,esti figura,nu imi place sa imi cante in struna,dar fata de alte magazine,asa pe unde am mai fost,daca te vedeau ca erai la un articol mai insistent veneau si te intrebau daca esti interesat de acel produs….pe cand acolo lemn tanase,iti auncau un ochi cand intrai si pace….poate ne spui si noua cum se face un marketing de vanzari atunci cand intra unu sa vada un produs..mmm?ce zici? ca eu sincer nu ma pricep…;))
Acei angajati sunt agenti Samsung undercover. 😛
hai sa nu generalizam cu “Romani sunt la fel”
la noi e alta mentalitate,,o seama de vanzatori au impresia ca ei iti fac un favor
de salutat si multumit,,zambit sa nu mai povestim,lipseste cu desavarsire
dar cum se spunea mai sus,,vanzatori care te asediaza,mai lasa omu sa respire
urat sa auzi de-astea despre magazine si service-uri
astea sa dispara si maine si nu le duce nimeni dorul
tot clientii sunt aia care pierd
frate eu locuiesc prin paris si pot sa spun cu mana pe inima ca servire ca aici nu am vazut in romania. zambetul pe buze nu lipseste niciodata, buna ziua, multumesc, la revedere si o zi placuta/ o seara placuta, de asemenea….Mai e mult pana departe. PS: KFF poate confirma!
[…] pentru noii angajati, iar Apple nu face absolut deloc abstractie. Dupa informatiile privind “cel mai corupt Apple Store din SUA”, cei de la Gizmodo au reusit sa obtina si manualul in baza carora sunt instruiti angajatii care fac […]