Prima Pagina aplicatii Unreal Development kit publicat, fa un joc asemanator cu Infinity Blade acum!

Unreal Development kit publicat, fa un joc asemanator cu Infinity Blade acum!

BLACK FRIDAY 2017 LIVE BLOG cu REDUCERI IN TIMP REAL!

Inainte de lansarea jocului Infinity Blade in AppStore, cei de la Chair Entertainment ne-au promis ca vor lansa development kit-ul in baza caruia a fost facut jocul pentru a da posibilitatea si altor dezvoltatori de jocuri sa faca jocuri la fel de bune din punct de vedere grafic. Acest development kit a fost publicat ieri de catre Epic Games si este disponibil oricarei persoane in anumite limite. Development kit-ul este gratuit pentru cei care il folosesc in scopuri personale, insa daca doriti sa faceti jocuri si sa le vindeti in AppStore atunci trebuie sa platiti 99$ pe an pentrua  folosi kit-ul si trebuie sa dati 25% din incasarile peste 5000$ celor de la Epic Games.

In teorie ideea celor de la Epic Games este buna deoarece vom vedea tot mai multe jocuri foarte bune din punct de vedere grafic in AppStore. Din punct de vedere al developerilor, situatia nu e chiar atat de roz pentru au de platit jumatate din profit catre Epic Games si Apple : 25% din incasarile peste 5000$ catre Epic Games si 30% din orice vanzare catre Apple.

Personal nu cred ca vor exista foarte multi developeri care vor renunta la jumatate din profit in favoarea celor 2 companii, dar nu se stie niciodata.

emag black friday lista reduceri
  • Tigris Regalis

    De ce nu? Mai bine o parte dintr-un câștig obținut rapid, decât totul dintr-un câștig obținut cu mult mai multă muncă și mult mai incert (pentru că engine-ul propriu poate fi mai prost și nici nu beneficiază de pe urma publicității Unreal engine).

    Apoi, calculul mi se pare greșit, deoarece câștigul developer-ului, din care se scad cei 25%, sunt cei 70% care-i rămân după scăderea părții pentru Apple, deci developer-ului îi rămâne peste jumătate din prețul aplicației.

    Sper să se ridice și mai mult stacheta jocurilor din AppStore, iar cei care afirmă că apps de pe iOS ar fi doar joculețe de duzină să amuțească definitiv.

  • Developerul oa 70% de la Apple si daca mai iei 25% cat ar trebui sa dea companiei Epic Games se ajunge la 45%.

  • Atunci sa-si faca singuri motorul grafic.
    Iar calculul tau este intr-adevar gresit:
    Profit=Incasare*70%*(100%-25%)=Incasare*52.5%

  • WTF, am facut simplu, incasare – 30% -25% = 45%. Acum depinde daca Epic va lua procentul din suma totala sau din cea ramasa dupa ce isi ia Apple partea.

  • Tigris Regalis

    @zaone: Are dreptate Pleonasmaticul, dacă Epic ia 25% din câștigul dezvoltatorului, care este de 70% din prețul aplicației (după scăderea celor 30% din preț, reținuți de Apple), înseamnă că Epic obține efectiv 17,50% din prețul aplicației (25% din 70%), astfel încât dezvoltatorul rămâne la urmă cu 52,50% din preț (plătește către terți 30%+17,50% din preț). Dacă am face calculul simplu cum îl prezinți tu, rezultatul este eronat (cam cum ne vrăjea și Boc cu salariile diminuate cu 25% în 2010, care ar urma să crească cu 15% în 2011, premierul susținând că atunci scăderea ar fi de doar 10% față de nivelul de la începutul lui 2010, făcându-se că nu știe că cei 15% din 2011 se aplică la nivelul salarial din acel moment, care ar fi de 75% din salariul din 2010, deci creșterea ar fi efectiv cu 11,25% față de nivelul din 2010, așadar scăderea finală ar fi nu de 10%, ci de 13,75% față de nivelul inițial; dar divaghez).

  • Da, ma rog facem si noi supozitii, o sa vad daca gasesc undeva specificatiile exacte.