Prima Pagina aplicatii Cum sa ceri banii inapoi pe o aplicatie cumparata din App Store

Cum sa ceri banii inapoi pe o aplicatie cumparata din App Store

Probabil ati auzit cu totii ca Apple nu are un sistem care sa permita utilizatorilor sa primeaca banii inapoi pentru aplicatii recent cumparate din App Store. Aceasta este ideea generala in ceea ce priveste App Store-ul insa compania ramburseaza in anumite conditii banii clientilor care au facut achizitii din iTunes Music Store sau App Store. Sistemul nu este perfect, nu este usor de utilizat( pentru romani) insa el exista si daca aveti un motiv intemeiat atunci Apple va da banii inapoi pe aplicatia recent achizitionata din App Store.

Daca am fi trait intr-o tara civilizata atunci tot ce ar fi trebuit sa facem era sa ne logam in iTunes cu Apple ID-ul nostru, sa urmam cativa pasi, sa completam un formular si am fi trimis la Apple o cerere pentru a primi banii inapoi. Avand in vede ca traim in Romania, trebuie sa respectam alte reguli si sa parcurgem un proces diferit pe care il voi explica in cele ce urmeaza.

1. Deschideti iTunes si selectati din meniul de sust Store>Sign In si va logati cu Apple ID-ul vostru.

2. Dupa ce v-ati inregistrat selectati Store>View My Account si introduceti parola din nou.

3. In noul meniu selectati Purchase History si veti fi dus catre o lista unde puteti vedea informatii despre toate aplicatiile descarcate/cumparate de voi vreodata folosind acel Apple ID.

4. In dreptul fiecarei intrari observati in partea stanga o sageata, apasati pe ea si veti fi dusi intr-un meniu nou unde gasiti detalii suplimentare despre achizitie.

5. In acest meniu veti observa un buton numit Report Problem in partea dreapta jos, apasati pe el si in dreptul fiecarei aplicatii descarcate veti regasi in partea dreapta langa pret un alt buton numit Report Problem.

6. Facand click pe acel buton Report Problem ar fi trebuit sa apara un chestionar care trebuia completat si era trimis automat la Apple. In Romania lucrurile sunt putin diferite si apasand pe butonul Report Problem suntem redurectionati la pagina de ajutor pentru iTunes Marea britanie.

7. Din pagina de ajutor pentru iTunes Marea Britanie veti selecta iTunes Store Accound and Billing> Billing Inquiries si veti folosi butonul Email Us pentru a trimite un mail la Apple in care veti scrie problema voastra.

Pentru a nu trece prin acest intreg proces puteti deschide direct pagina aceasta unde completati campurile, scrieti problema si in 24 de ore ar trebui sa primiti un raspuns de la Apple. Foarte multe persoane au primit banii inapoi de la Apple pentru anumite aplicatii insa trebuie sa existe motive valide pentru rambursarea sumelor. Partea buna este ca persoanele respective au si ramas cu aplicatiile respective. Sper sa va fie de ajutor.