Lansarea iPhone 5 si experimentul unui barbat britanic

     La mijlocul lunii iulie va anuntam ca un barbat britanic statea deja la coada pentru terminalul iPhone 5 in fata unui magazin Apple din Londra. Atunci el dadea startul unui experiment prin care dorea sa dovedeasca lumii intregi ca poate supravietui in fata magazinului Apple pana la lansarea iPhone 5 fara a cheltui vreun ban. Intre timp el si-a intrerupt experimentul asteptand anuntarea datei de lansare a noului dispozitiv insa dupa ce acest lucru se va intampla el este hotarat sa mearga in fata magazinului Apple din Covent Garden, Londra, si sa isi monteze un cort in care va locui pana la lansarea iPhone 5.

     In vara el a reusit sa obtina echipament pentru camping, mancare si tot ce avea nevoie de la diversi sponsori demonstrand ca pentru publicitate companiile sunt in stare sa faca orice iar in aceasta toamna totul se va repeta. El are deja pregatite o parte dintre lucrurile care il vor ajuta sa supravietuiasca in fata magazinului pentru mai bine de o saptamana si desigur ca va mai primi multe altele dupa ce se va instala. Britanicul se numest Rob Shoesmith si este un fost director de marketing a unei companii dezvoltatoare de aplicatii pentru App Store.

       El pornise si un blog in vara, blog prin intermediul caruia dorea sa ii tina la curent pe cei interesati in legatura cu desfasurarea evenimentelor de la lansarea iPhone 5 insa se pare ca totul se va amana pana la jumatatea lunii octombrie cand se zvoneste ca va fi efectiv lansat dispozitivul.

18 COMENTARII

  1. Si cat a stat in cortul ala? 1 zi? Pana si-a dat seama ca nu se lanseaza….. Adica nu mi se pare chiar exagerat in comparatie cu ce fac altii. Oricum mi se pare stupid sa stai la cozi imense. Eu as astepta sa vad ce ofera terminalul respectiv, daca are probleme, sa las un timp pe altii mai “curiosi” sa-l testeze si daca e bun si il vreau mi l-as lua si eu(indiferent de ce firma produce acel terminal).

  2. Asta este mentalitate omului care va scoate bani si din piatra seaca,oricum am citit si multi sunteti pe langa…(no ofense),dar in ziua de azi ca sa vinzi un produs trebuie publicitate,bani aruncati pe reclame etc.Voi stiti cat costa 1 sec de publicitate la protv,antene etc???nu stiti ca nu aveti de unde:),foarte scump(pentru un om de rand).Astfel printr-un mascarici de asta multi isi fac reclama cam “gratis”,adica nui costa asa mult sa dea un produs de cateva sute de euro de ex(cort,sac de dormit etc…)si sa le vada o tara intreaga,pt ca automat omu va aparea la stiri,ziare,si lucrurile se vad si in poze.si uite asa o posibilitate de ati mari bugetul firmei prin publicitate aproape gratis.Ati priceput acuma??

  3. Eu cred ca omul s-a asezat la coada pt iPhone , pe bune, in prima instanta – probabil cu gandul ca va primi unul gratis, datorita gestului extrem pe care il face.
    Apoi s-a implicat in toata chestia asta de marketing, care l-a tinut pe baricade.
    Nu pricep de ce a intrerupt acum cand mai e putin pana la lansare – probabil i s-a promis iPhone-ul mult dorit.

  4. ZeitGeist,citeste mai atent articolu lu zaone si ai sa vezi acolo ca este fost agent de marketing pe teme de aplicatii de appstore:),stai linistit k nu traieste acela ca uni dintre noi cu 300e pe luna:),are salar baiatu bun ca in orice tara civilizata daca muncesti ai(numai la noi e pe dos dar i fine),el urmarea altceva si exact lucrul acesta:),de a atrage atentia in primul rand si de a arata lumii intregi ce poate sa faca un lucru din om:),iar companiile cu cap au luat aminte la actiune si publicitatea (care este sufletul comertului )le vine mai mult decat ok:),credema k este deajuns doar sa apara in poza in ziar sau pe net acel individ inconjurat de produsul tau si automat sansele de vanzare cresc(intro tara repet civilizata)asa ca o concluzie,omu nu cerseste ci doar vrea sa arate ce nebunie poate provoca fenomenul iPhone:)

  5. nice…. 1. omu e fost director… ori a dat faliment firma ori a fost prea “bun”… nici un director de marketing … fie si la firma din uzbekistan nu merge sa stea in fata unui magazin cu cortu’… asta sa va fie clar… 2. ai posibilitatea sa primesti sponsorizari… dar bbc-ul nu o sa faca un documentar la el in cort… nici o televiziune nu o sa-i filmeze nici ceea ce manaca si nici cortu…. fiindca ghici ce?!… e publicitate… 3. daca gigel sta cu cortu in fata unui magazin… eu sau tu o sa cumperi marca de cort pe care el o are?!… ai sa cumperi mancarea din plicuri de la asda pe care el o are?!… ai sa cumperi un iphone numai fiindca sta el in cort la rand?!… atunci inseamna ca cineva are o problema…
    sponsorizarile in anglia (tara civilizata…cred unii)… sunt exact ca la noi… ai unele facilitati in urma sponsorizarii.
    eu unu nu vad nici un experiment… decat faptul ca presa daca nu are ce sa faca, atunci face din tantar- armasar…

  6. @daddy… fiindca pe net apar multi nebuni…. ti-am raspuns si-n postu’ anterior… daca nu ai ce sa faci ca si ziarist, te prinzi de 1 sub de 2 bani si-l faci un subiect de interes pt otv-isti.
    Baiatu’ ala, nu e singurul care sta cu cortu’ la o coada… gasesti o droaie de astfel de fani in asa zisa lume civilizata. Pierde-ti macar 6 luni prin Anglia si ai sa vezi… ce sa-ti spun de U.S.A

  7. In primul rand a stat la coada nu la “coata”. In al doilea rand, cum au permis autoritatile locale sa instaleze cortul in fata magazinului? E doar o reclama pentru cei creduli !!!