Apple cere companiei Samsung date privind apelurile facute de clienti la centrele de relatii cu clientii

    Intr-o faza preliminara a unui proces dintre Apple si Samsung, compania din Cupertino le-a cerut celor de la Samsung informatii despre unele apeluri primite in centrele de relatii cu clientii. Apple doreste sa afle daca unii clienti au sunat la Samsung cerand informatii despre un produs care de fapt era fabricat de Apple si vice-versa. Se pare ca Apple doreste sa sustina prin aceste informatii teoria conform careia produsele Samsung sunt copii atat de fidele ale produselor Apple incat consumatorii nu sunt in stare sa le deosebeasca pe unele de celelalte.

For example, it is possible that Samsung customers may have contacted the call centers to comment on how they disliked their previous Apple product, but enjoy using their Samsung product. This would not be responsive to Apple’s requests, because the consumer is not expressing any confusion as to the source of the product he or she was calling about.

    Mai sus aveti raspunsul celor de la Samsung care desigur ca nu va recunoaste vreodata ceea ce le cere Apple. Pe de alta parte Samsung nici nu doreste sa ofere informatii despre apelurile primite in call centere insa daca un judecator ii va obliga sa le ofere nu vor avea de ales. Sincer sa fiu mi se pare hilara tentativa celor de la Apple de a demonstra ca Samsung incearca sa le copieze produsele si cred ca mai bine i-ar ataca folosind brevetul pentru sistemele de pozitionare prin GPS si ar incheia bataliile in toate instantele.