Problema mea cu iCloud Mail si esecul numit Apple Support in Romania

   Incep prin a spune ca locuiesc in Romania si de aici incolo veti intelege de ce am o problema cu metoda prin care Apple alege sa ofere suport tehnic utilizatorilor. Incepand de sambata nu pot accesa adresa de email configurata prin iCloud. Pe iCloud.com primesc mesajul de mai sus indiferent de pe ce browser incerc sa accesez aplicatia mail iar in iOS imi este afisata o eroare legata de parola. Problema a aparut de la sine, nu am modificat absolut nimic in interfata iCloud, totul s-a stricat dintr-odata si vina este la Apple din moment ce interfata web nu functioneaza. Restul aplicatiilor din contul meu iCloud functioneaza fara probleme, cea pentru email are o alta poveste.

   Desigur ca am apasat butonul Report to Apple si nimic nu s-a intamplat asa ca am decis sa caut o metoda de a contacta echipa lor tehnica. Navigand prin paginile de suport ale companiei am realizat ca eu ca si roman in mare parte ignorat de catre Apple. Pentru cei din tarile in care exista Apple Store exista si foarte multe metode de a rezolva problema prin telefon sau la Apple Store insa pentru Romania lucrurile sunt putin mai complicate. Apple are o pagina in care listeaza numerele de telefon la care se ofera asistenta iar pentru Romania exista unul singur, accesibil exclusiv din reteaua Romtelecom si desigur dedicat vorbitorilor de lima engleza. Mare problema pentru mine nu ar fi fost daca numarul era accesibil de oriunde dar cum un telefon cu abonament la Romtelecom nu mai exista in casa mea de vreo 5 ani, acel numar este inutil.

   Pagina de asistenta de pe site-ul Apple Romania te redirectioneaza la site-ul Apple Marea Britanie si acolo se opreste toata distractia. Da Apple, suntem putini, cumparam putin dar existam si noi si poate intr-un viitor apropiat vei gasi de cuviinta sa faci in capatul asta de lume un adevarat punct de asistenta. In final vina nu este a companiei ci a noastra, a tuturor, dar asta e un subiect pentru o emisiune TV.

34 COMENTARII

  1. chiar ca 🙂 tare bine ar fi daca ar deschide si la noi un apple store cu geniuses …si nu cumparam asa putine produse apple adica oriunde iesi in bucuresti vezi o gramada de persoane cu produse apple.

  2. Te inteleg perfect … si eu am fost surprins neplacut sa vad ca nu exista nici o posibilitate de contact .Apple Romania nu exista e doar un numar de telefon care nu functioneaza.

  3. Ai incercat sa cauti pe forumuri? Poate e o problema la nivelul aplicatiei ce afecteaza useri de peste tot.

    Ca o paranteza, daca n-ai platit pentru spatiu extra si esti pe cei 5GB free, asteapta-te la servicii de toti banii 😉

  4. Si crezi ca rezolvi problema la telefon? Era bine daca aveam suport telefonic, insa se pot contacta pe mail. Eu am avut acum ceva timp probleme cand am schimbat adresa de mail de la iTunes. S-a rezolvat in maxim 2 zile.. vorbind prin mail constant cu ei (Apple Support pentru Europa). 🙂 Si au fost foarte prompti.

    Btw, mie imi merge mailu’ si pe web si pe iPhone.

  5. Hmmm, eu am trimis si primit vreo 7 mail`uri de la ei si au fost destul de prompti sincer(sub 24h), stiu ca si eu am cautat 20 min pana am gasit un formular prin care sa explic problema mea.

  6. @zaone ai incercat sa steri preferintele/plist-urile, sa golesti cache-urile?
    Btw: de ce folosesti interfata web? Un mail client este mult mai ok.

  7. @Boboc: Nu folosesc interfata web, foloseam aplicatia mail din ios. Din pacate nicaieri nu functioneaza. Da, am sters cache din browsere, am sters contul icloud din terminal si l-am refacut, same sh!@

  8. @Neamtu2: De ce sa fiu obligat sa fac asta cand ar trebui sa existe o adresa de email unde sa pot trimite tot nu sa stau in frig la 0 grade sa inghet la un telefon public.

  9. da, cumparam putin din Romania pt ca preturile Apple pe canalul lor de distributie in Romania sunt cu minim 10% peste preturile pe care le gasim la produsele Apple in vecini (Austria, Germania);

  10. nu inteleg care e faza cu email si icloud … ce mailuri iti salveaza ? mailurile nu le ai in yahoo ,gmail sau hotmail (sau exchange) ? …. si de ce zici ca vina e a noastra ???

  11. LOL @onu, trist dar adevarat. Parca vad cum sun la Apple support romania si raspunde unul scarbit din cale afara: Ce-i ma? Ce vrei?

  12. Si eu am probleme cu iCloud. Am pierdut 3 documente! 1 fisier Numbers si 2 Pages.
    Parca datele trebuiau sa fi in siguranta in Cloud. Daca nu-l foloseam acum le aveam linistit in iPad sau iPhone. Nu inteleg cum fac sa am support. Am incercat dar imi zice ca trebuie sa platesc un “single incident”. Cum adica: ei imi pierd fisierele, apoi eu platesc sa le spun asta si ei probabil imi vor raspunde ca nu au ce sa faca (eventual cat de mult regreta ca le-am pierdut).

    As vrea sa le dau email dar nu gasesc nimic. Voi la ce email ati apelat?

  13. @zaone, te iei de nimicuri, evident ca ti-ai putea face un cont pe Alonia sau Voceonline. Sau poate tu ai pretentia sa te sune Apple cand ai probleme…

  14. @Luci: Evetual pot cumpara si un abonament VoIP la cine stie ce site-uri nu? Aici nu e vorba doar de mine, e vorba de toti cei care au probleme de genul asta si nu au unde cere ajutor 😉 Acum desigur, solutii precum cea descrisa de tine exista dar asta implica…. ce? Sa cheltui niste bani in plus cand as putea trimite un email gratuit. Hai sa nu facem trolling aiurea doar pentru a bifa un comentariu, stiu ca e usor.

  15. Eu am avut o problema cu inaccesibilitatea unui joc cumparat in AppStore si am folosit pur si simplu formularul de support de pe siteul apple.com. Am primit raspuns si rezolvare in 24 de ore (banii inapoi).

  16. @onu vorbesti balarii. nici n-are rost sa comentez subiectu deschis de tine.
    @zaone e adevarat ca e deranjat sa ai doar un nr. de telefon pentru suport. Dar vina n-o poarta neaparat Apple. Zicea cineva ca Buc. e plin de idevice-uri. O fi plin, insa mare parte sunt luate de la ‘băeți’ sau de la magazine de colt de strada. AppStore-ul din Ro cu siguranta nu e profitabil pt RO. Si asa mai departe
    Chestia asta e pe undeva normala si nu se intampla doar in cazul Apple. A fost un precedent cu Creative, in prezent Sony cu al lor PlayStation procedeaza la fel..

  17. Poti vorbi pe CHAT cu ei,sunt foarte prompti.Am avut si eu o problema zilele trecute cu contul meu de iTunes si m-au rezolvat imediat.intri pe Apple.com si dai la suport si apoi apesi pe express lane. După ce selectezi tipul problemei îți da optiunea sa deschizi fereastra de CHAT iar in câteva secunde vorbești cu un consultant rapid si de efect.nu arunca cu noroi înainte sa intrebi,daca nu știi.

  18. Trebuie facuta o petitie catre apple prin aceasta aplicatie si majoritatea dinger noi sa ne inscriem si trimisa la apple daca nu avem si alte alternative sanding etc