Prima Pagina Apple Apple isi schimba strategia de retail, pune accent pe magazinele mici

Apple isi schimba strategia de retail, pune accent pe magazinele mici

  De ceva vreme in compania Apple a avut loc o schimbare a strategiei privind magazinele sale fizice deoarece pe langa constructiile proprii din diverse zone de pe glob, Apple intentioneaza acum sa intre in parteneriat cu mari retaileri pentru a face magazine mai mici in interiorul altor magazine mari. Target este primul mare lant de retail in care Apple va construi sectiuni in care isi va vinde produsele, conceptul fiind numit store-in-store. Practic Apple va avea un colt in magazinul unui retailer unde isi va vinde produsele in regim propriu si compania ar prefera sa isi extinda lantul de distributie in acest mod optand pentru a nu mai construi magazine proprii.

  Dupa Target, gigantul Harrods pare a fi a doua alegere a companiei Apple si la Londra ar putea fi deschis un mic magazin Apple in interiorul altuia al Harrods. Aceste mici magazine ale Apple nu vor oferi chiar tot ce ofera in magazin normal insa vor pune la dispozitia celor interesati toata gama de produse oferite de compania americana. Prin acest concept Apple ar putea intra chiar si pe piata din Romania cu magazine de mici dimensiuni care nu ar necesita prea multi bani pentru a fi deschise sau intretinute. La noi un asemenea magazin ar putea fi construit desigur doar in interiorul centrelor comerciale insa eu unul cred ca acest concept ar putea grabi lansarea unui Apple Store chiar si in Romania.