iPhone vs Samsung – razboiul spoturilor publicitare

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=l2gjn12QS9I[/youtube]

  De cateva luni de zile Samsung si-a pus angajatii la treaba si concepe spoturi publicitare precum cel de mai sus in ideea de a atrage posesorii de terminale iPhone de partea sa. Samsung a folosit acest gen de promovare pentru a demonstra, intr-un mod nu tocmai corect si decent, ca toti cei care stau la coada pentru a cumpara un iPhone gresesc. Samsung foloseste acum Galaxy Note-ul pentru a demonstra ca iPhone-ul este un smartphone mic, plictisitor si lipsit de optiuni iar terminalul sau ofera utilizatorilor libertatea de care au nevoie si aplicatiile necesare pentru a genera continut multimedia “bogat”.

  Desi in SUA acest gen de reclame nu sunt tocmai noi si utilizatorii sunt obisnuiti cu ele, oare strategia celor de la Samsung functioneaza? Unele studii facute de BrandIndex arata ca nu, eforturile celor de la Samsung nu genereaza chiar atat de mult buzz in randul consumatorulor, mai ales de cand iPhone 4S este disponibil pe piata. Eu cred ca Samsung priveste gresit situatia si nu ar trebui sa ia in ras utilizatorii, asa cum face in fiecare spot publicitar, ci ar trebui sa atace Apple sau iPhone-ul. Nu stiu cati americani ar alege un Samsung dupa ce ar vedea la televizor ca acea companie isi bate joc de ei insa eu unul stiu sigur ca nu as cumpara un produs de-al lor vreodata.

  Voi ce parere aveti de spoturile publicitare ale Samsung? Credeti ca sunt construite corect si mesajul lor este indreptat catre publicul tinta potrivit?