Iata cum convinge Apple vizitatorii sa testeze Mac-urile prezente in Apple Stores

  Daca ati achizitionat un produs Apple atunci stiti ca Apple este foarte atenta la detaliile cutiilor, componentelor acestor cutii dar si la detaliile produselor pe care pe fabrica. Ei bine atentia la detalii nu se rezuma doar la atat deoarece in magazine angajatii companiei sunt instruiti sa pozitioneze Mac-urile companiei in asa fel incat utilizatorii sa fie tentati sa interactioneze cu ele. Practic angajatii inclina monitoarele Mac-urilor la un anumit unghi pentru a convinge utilizatorii sa ajusteze unghiul de vizibilitate in functie de inaltimea lor si pentru a intra in contact cu produsul.

The Apple Store pays attention to every detail. You might think that Apple positions all its notebook computers for aesthetic reasons. That’s partly true. The tables are uncluttered and the products are clean. But the main reason notebook computers screens are slightly angled is to encourage customers to adjust the screen to their ideal viewing angle—in other words, to touch the computer! It’s also why all computers and iPads in the Apple Store are loaded with apps and software and connected to the Internet. Apple wants you to see the display for yourself and to experiment with apps and web sites to experience the power and performance of the devices. Customers in an Apple Retail Store can spend all the time they want playing with the devices and using the Internet—nobody will pressure them to leave.

  Se pare ca strategia a avut succes si a fost utilizata de foarte multa vreme de catre companie in propriile magazine. In aceeasi idee compania instaleaza multe aplicatii pe dispozitivele sale si le conecteaza la internet, utilizatorii avand curiozitatea de a testa tot ce ofera compania in produsele afisate in display-uri. Adevarul este ca foarte multa lume viziteaza magazinele Apple in fiecare an, deci acest gen de strategii au efectul scontat si desigur ca Apple nu este singura companie care le pune in practica.