4 miliarde de MB au fost transferati intr-o luna de UEFA Euro 2012

  Orange a fost partener oficial al UEFA EURO 2012 si in calitatea sa a oferit solutii de telecomunicatii pe intreaga durata a turneului final, dar a contribuit la dezvoltarea aplicatiei oficiale a turneului final. Acum, la aproape doua saptamani de la finalul UEFA Euro 2012 cei de la Orange ofera cateva statistici interesante cu privire la felul in care au evoluat lucrurile pe durata acestui parteneriat. Mai jos aveti un comunicat de presa al Orange in care veti gasi cateva lucruri interesante in legatura cu aplicatia lor, traficul de internet facut in Polonia si Ucraina si desigur echipa de romani care a participat si a castigat Orange Supporters Cup.

Orange s-a implicat în acest turneu prin construirea reţelei pentru transmisiile programelor, prin dezvoltarea aplicaţiei mobile oficiale UEFA EURO 2012TM în parteneriat cu UEFA şi prin organizarea de concursuri captivante online pe www.supporterscup.orange.com pe întreaga durată a turneului, folosindu-şi astfel expertiza digitală pentru a ajuta fanii fotbalului din întreaga lume să îşi susţină echipele favorite.

Orange a contribuit la realizarea UEFA EURO 2012TM în calitate de partener exclusiv de telecomunicaţii în Polonia asigurând totul de la soluţii informatice pe stadion la reţelele de care au beneficiat partenerii de difuzare ai UEFA. Orange a transmis în direct fiecare meci difuzat pe întreaga durată a turneului EURO 2012TM transferând în total 4 miliarde MB de date din Polonia şi Ucraina la viteze de 130 GB pe secundă, printr-o reţea dedicată, cu o lungime de 6,000 km.

Aplicaţia oficială pentru mobil UEFA EURO 2012TM de la Orange a fost descărcată de peste 2,3 milioane de fani din 11 ţări europene în care este prezent Orange şi a fost considerată aplicaţia sportivă numărul 1 în Franţa, Marea Britanie şi Spania – peste 400,000 de utilizatori fiind zilnic la curent cu tot ce se întâmplă la campionat prin intermediul aplicaţiei.

Concursul Supporters’ Cup derulat pe teritoriul Europei a atras 23,500 de concurenţi care au accesat pagina web de aproape 800,000 de ori – fiecare utilizator petrecând în medie şapte minute pe pagina web în momentele de vârf. Echipele câştigătoare au primit numeroase premii, printre care şi excursii la meciurile de deschidere şi din finală. Echipa Leii neîmblânziţi, formată din 11 români – toţi studenţi sau absolvenţi în cadrul ASE, a câştigat premiul întâi ce consta într-o excursie VIP cu autobuzul la finala UEFA EURO 2012TM şi bilete la meci oferite de Orange. Pentru a se înscrie ei au realizat un videoclip de 1 minut despre modul în care îşi susţin echipa preferată la Campionatul European de fotbal de anul acesta şi au dovedit că sunt foarte creativi, câştigând concursul de pe www.supporterscup.orange.com în faţa celorlaltor echipe din Europa. Clipul lor http://www.supporterscup.orange.com/en_RO/contest/winners-first-european-prize a fost votat de un juriu format din oficiali Orange, UEFA şi fotbalistul Didier Drogba, şi le-a adus excursia mult visată la Kiev.