Samsung a fost acuzata, in fata unei instante, de catre compania Apple ca ar fi distrus dovezi care ar fi ajutat la aflarea adevarului in cel putin unul dintre procesele pe care companiile le au in derulare. Cei de la Apple spun ca doua instante federale au decis ca Samsung a distrus dovezi in timp ce ambele companii se aflau in dispute legale, iar juratii din actualul proces trebuie sa stie acest lucru. Samsung este acuzata ca a sters email-uri importante care aveau legatura cu acest proces desi era obligata sa nu faca acest lucru, iar compania ar trebui desigur pedepsita pentru acest lucru.
Apple aduce in discutie afirmatiile unui alt judecator care a declarat ca Samsung a continuat sa stearga dovezi chiar si dupa ce instanta i-a spus sa nu mai faca acest lucru, asiaticii procedand la fel in mai multe cazuri asemanatoare. Practic Samsung sterge dovezi pentru a isi acoperi spatele, neoferind celor de la Apple armele de care are nevoie pentru a demonstra ca brevetele i-au fost incalcate. Ceea ce face Samsung nu este corect, nu este moral, insa deocamdata se pare ca nimeni nu o prea poate opri, asa ca Apple trebuie sa gaseasca alte metode de a se apara.






























Subiectul asta a devenit plictisitor
@Mihai_rt
+1.
Da apple e foarte corecta. Aha .
@Mihai_rt
+1
Niște hoti cei de la Samsung,nu știu decât sa copieze.Sper sa dea faliment odată .
Deja au devenit enervante aceste articole privitoare la aceste procese. E treaba lor ce fac in spatele cortinei, pe utilizatori ii intereseaza doar ce au in mana.
Good point Mircea!
Am si eu o intrebare, daca nu va plac astea despre procese, de ce nu treceti peste ele si le cititi pe restul? Eu nu-mi imaginez ca toti cei care intra aici sunt interesati de absolut toate articolele pe care le public zilnic.
+1 zaone
+1 Zaone . Pe mine ma intereseaza …
+1 Zaone
@Mircea Mihai: Da, ai dreptate, dar pana sa avem noi in mana produsele lor, ei se confrunta cu diverse probleme. Mie si se pare ca si altora, ni se par interesante etapele prin care trece o companie ale carei produse le folosim zi de zi si pe care le apreciem. Deci trebuie sa apreciem si eforturile companiei!