MacBook Pro Retina Display, problema unui roman cu functiile Bluetooth/Wi-Fi, un reseller autorizat si implicarea Apple

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Wg3Zs7UBV1I[/youtube]

  Acum o saptamana v-am prezentat problema unui roman care a achizitionat un MacBook Pro Retina Display care avea problema din clipul video de mai sus, insa din cauza unei greseli de manipulare a laptop-ului nu a reusit sa beneficieze de garantia acordata de un service autorizat din Romania. Dupa ce a decis sa contacteze Apple pentru a rezolva problema, compania a fost de acord sa ii inlocuiasca laptop-ul, dar cel nou vine cu exact aceeasi problema, asa ca s-ar putea sa vorbim despre un bug care afecteaza toate MacBook Pro-urile cu Retina Display.

Am decis sa contactez direct APPLE pentru problema. I-am sunat am vb cu ei si le-am zis de problema. Dupa ce au citit toata problema mea au decis sa-mi schimbe laptopul pur si simplu.
Apple mi-a zis sa ma duc sa ridic laptopul vechi de la Istyle.
M-am dus la Istyle am luat laptopul vechi . 
A venit Tnt-ul(curierul) si l-a ridicat si dupa aproximativ 6 zile lucratoare a sosit cel nou. Acum tastez de la el.
Problema este existenta si la cel nou. (((((((
Probabil ca toate retina au aceeasi problema. Ma gandesc sa-l duc inapoi sa-mi iau banii de la istyle. Apple mi-a zis ca pot face acest lucru daca si cel nou problema raportata de mine. Apple stie de problema dar nu vrea sa recunoasca….probabil pierde vanzare.

  Problema a fost discutata si pe forumurile Apple: 1, 2, 3 deci multa lume o intampina, dar compania nu o recunoaste deocamdata.