Prima Pagina Apple Phil Schiller spune ca Apple face in Mac-uri schimbarile pe care producatorii...

Phil Schiller spune ca Apple face in Mac-uri schimbarile pe care producatorii de PC-uri se tem sa le faca

  Phil Schiller a vorbit recent cu cei de la TIME despre schimbarile facute in Mac-urile companiei si despre design-ul nou al iMac-ului. Pentru Apple Mac-urile sunt importante, iar imbunatatirea lor este ceea ce, in opinia lui Schiller, a ajutat Apple sa creasca intr-o piata care se afla pe un trend ascendent de cativa ani de zile. Schiller spune ca Apple a avut curajul de a face schimbarile pe care alti producatori de PC-uri se tem sa le faca si in discutie a fost adusa scoaterea drive-urilor optice din Mac-uri, dar si Blu-Ray-ul, care nu pare a fi chiar atat de dorit de catre consumatori, continutul online fiind mai mult decat suficient pentru oricine.

These old technologies are holding us back,” he said. “They’re anchors on where we want to go…We find the things that have outlived their useful purpose. Our competitors are afraid to remove them. We try to find better solutions — our customers have given us a lot of trust… It actually comes from similar thinking as with the portables. In general, it’s a good idea to remove these rotating medias from our computers and other devices. They have inherent issues — they’re mechanical and sometimes break, they use power and are large. We can create products that are smaller, lighter and consume less power.

  Schiller spune si ca a dezvolta produse premium intr-o economie aflata in criza este o idee buna deoarece consumatorii dispusi sa plateasca pretul premium se asteapta sa primeasca un produs foarte bun. Apple nu vrea sa faca rabat la calitate, pastreaza preturile, incearca sa ofere produse foarte bune, insa stim cu totii ca planurile lor nu ies intotdeauna atat de bine precum par ele in sedinte. Chiar si asa, Apple nu este dispusa sa reduca preturile si calitatea produselor, indiferent de situatia economica globala.

We wouldn’t make something cheap or low quality. When the economy is difficult, people care a great deal about the things they spend their money on. Customers have come to understand that Apple’s products aren’t priced high — they’re priced on the value of what we build into them.

  Practic Schiller spune ca Mac-urile arata atat de bine si sunt atat de subtiri/usoare pentru ca Apple a renuntat la anumite componente inutile, in opinia lor, si pentru ca a tinut preturile ridicate, iar deocamdata decizia lor se dovedeste a fi buna.