Apple castiga un prestigios premiu pentru o reclama rulata in ziarele si revistele din SUA

  La scurt timp dupa lansarea iPad Mini, compania Apple a inceput sa ruleze o reclama in cateva dintre marile ziare si reviste din SUA, iar ea s-a dovedit a fi atat de buna, incat a fost premiata cu premiul Grand Pix, unul dintre cele mai prestigioase din industria media. Pentru a castiga, campania publicitara a celor de la Apple a invins campanii similare rulate de catre cei de la Dove sau Beijing Sports, companii care au angajat agentii media extrem de bune. Presedintele care a condus echipa care a ales castigatorul premiului, a afirmat ca ideea agentiei publicitare a fost geniala si a fost prefect mulata pe mediul in care a fost rulata.

“It has a kind of guerrilla feeling. It’s a product that goes inside the media and says I’m going to kill you, [then] I’m going to save you. Let’s embrace. It’s redemption.” Print is a magical medium, inside a frame. If an idea is there, it pops up. There’s no case video, no music.

  Tableta iPad Mini a fost privita ca un produs care urma sa “omoare” ziarele si revistele, iar promovarea ei in acest mediu s-a dovedit a fi motivul in baza caruia premiul a fost acordat, insa pana in momentul de fata ea nu s-a dovedit a fi chiar atat de puternica.