75% dintre cei care achizitioneaza tablete iPad noi la lansare detin deja o versiune veche a produsului Apple

  Lansarea iPad Air din SUA a motivat analistii americani sa viziteze magazinele Apple si pe cele ale partenerilor companiei pentru a afla care sunt intentiile de achizitie ale consumatorilor. Intr-un studiu publicat ieri se dezvaluie faptul ca 75% dintre cei care au achizitionat iPad Air la lansare detineau deja o tableta iPad, cifra fiind cu 17% mai mare decat cea inregistrata in cazul lansarii de anul trecut. Mai mult decat atat, posesorii de tablete iPad au obiceiul de a isi schimba tableta o data la 23 de luni, cu 7 luni mai devreme decat majoritatea posesorilor de tablete.

Of the iPad Air buyers who already own an iPad (75%), only 18% expected to keep using the old device and essentially all of those users were owners of an iPad Mini. We noted a similar trend in our iPad Mini survey in that 76% of iPad Mini buyers expected to use the Mini along with their prior full-sized iPad. We believe this makes sense as the majority of consumers that already own an iPad seemed to be replacing it with the Air entirely, but viewed the Mini as a companion device to the larger iPad. In other words, if a consumer owns more than one iPad, it is more likely to be an iPad Air and an iPad Mini than multiple full-sized iPads.

  In final raman informatii despre spatiul de stocare ales de catre cumparatori, in medie cantitatea de spatiu de stocare aleasa fiind de 59.7GB fata de doar 40.5GB, cat se inregistra in cadrul lansarii ce a avut loc anul trecut. in concluzie, majoritatea celor care cumpara tablete iPad, chiar in zilele lansarii, inlocuiesc o versiune veche a aceluiasi produs, ei isi inlocuiesc tableta mai des decat media consumatorilor si aleg modele cu din ce in ce mai mult spatiu de stocare.

  Studiul se refera doar la americani si are in vedere doar persoanele care achizitioneaza tabletele in primele zile ale lansarii.

2 COMENTARII

  1. Ceea ce spun analiști este nereprezentativ și doar confirmă că cei care cumpără iPad-uri în primele zile sunt clienți existenț, cu probabilitate foarte mare ca ei să fie pasionați de tehnologie.