Prima Pagina Apple Samsung isi stabileste un obiectiv extrem de indraznet in lumta cu Apple

Samsung isi stabileste un obiectiv extrem de indraznet in lumta cu Apple

8

  In Q3 2013, cota de piata a Apple in segmentul tabletelor a scazut cu aproape 11% fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar asta in conditiile in care vanzarile au crescut. Aceasta scadere se datoreaza cresterii substantiale a vanzarilor de tablete la nivel global, producatorii de tablete Android avand parte de cea mai sanatoasa crestere, Samsung plasandu-se pe primul loc, dublandu-si vanzarile in doar un an de zile. Avand in vedere acest succes al tabletelor Samsung, compania coreeana si-a stabilit un nou obiectiv extrem de indraznet in lupta cu cei de la Apple, ei intentionand sa depaseasca americanii pe piata tabletelor si sa isi asigure prima pzoitie in topul producatorilor.

Samsung Electronics Co. has a new goal after overtaking Apple in smartphones: it wants to be world No. 1 in tablet computers too. A top executive, Shin Jong-kyun, told analysts on Wednesday that Samsung’s tablet business is growing rapidly and the company will become the biggest maker of tablet computers. He didn’t give a timeframe. Shin said Samsung’s tablet sales will exceed 40 million units this year, more than double sales in 2012.

  Un membru important al echipei de conducere a companiei Samsung a declarat, pentru analisti prezenti la o conferinta, ca Samsung isi propune sa devina cel mai mare producator de tablete din lume, fara a oferi un timeframe pentru indeplinirea acestui obiectiv. Samsung este deja lider pe piata smartphone-urilor, si-a dublat vanzarile de tablete in intreaga lume, iar pentru anul viitor isi propune si mai mult. Desi Samsung este unul dintre principalii parteneri Apple pentru fabricarea de iDevice-uri, compania coreeana este si unul dintre principalii competitori, iar in ciuda eforturilor Apple de a se distanta de ea, ajunge exact de unde a plecat si Samsung isi propune sa o depaseasca din toate punctele de vedere si prin orice mijloace.