Samsung le cere unor atleti ai Olimpiadei de iarna de la Soci sa ascunda logo-urile iPhone-urilor utilizate zilnic

  Samsung este unul dintre sponsorii principali ai Olimpiadei de iarna de la Soci, iar ca parte a atributiilor sale ofera cadouri atletilor participanti la diversele probe ale Olimpiadei. Cei de la Samsung ofera pungi de cadouri anumitor atleti, iar in ele compania coreeana a inclus si terminale Samsung Galaxy Note 3 pe care spera ca echipe sa le utilizeze pentru a isi documenta experienta din Rusia. Desi toate acestea sunt cadouri, cei de la Samsung le ofera cu anumite clauze, mai exact le cer atletilor sa-si ascunda logo-urile altor telefoane utilizate in timpul olimpiadei.

Olympics sponsor Samsung is reportedly dropping Galaxy Note 3 smartphones in athletes’ goodie-bags, though the gift comes with a catch: an supposed ban on any other device branding, iPhone or otherwise, during the opening ceremony. Details of the clamp-down, which is said to require the Apple logo on an iPhone be physically covered so that it’s not caught on camera during the televised ceremony in Sochi, were spilled by the Swiss Olympic team.

  Cei de la Samsung au inclus in pungile de cadouri si un guideline pe care atletii trebuie sa il indeplineasca, iar ei sunt obligati sa-si ascunda orice logo al unui terminal pe toata perioada participarii la Olimpiada. Fie ca vorbim despre un iPhone, un HTC sau un LG, logo-ul nu trebuie sa fie prezent, in caz contrar coreenii se vor supara serios. Acum ramane de vazut cati vor accepta aceasta interdictie, ea fiind normala pentru sumele de bani investite in sponsorizarea evenimentului, insa ramane de vazut daca atletlii vor ascunda de indicatii.

UPDATE: Mai jos aveti pozitia oficiala a companiei Samsung cu privire la acuzatiile care le-au fost aduse, aparent, de catre atleti ai Elvetiei.

Samsung nu a solicitat nicio acțiune de acest fel sportivilor participanți la Jocurile Olimpice de Iarnă de la Soci. Toate activitățile de marketing din cadrul Jocurilor sunt supravegheate de Comitetul Olimpic Internațional, iar Samsung nu a fost implicat în luarea niciunei decizii legate de brandingul produselor folosite de sportivi.