Un manager al Samsung sustine ca succesul companiei sale se datoreaza unei strategii bune de marketing si nu copierii Apple

  Timp de cativa ani de zile compania Apple a acuzat in mod constant Samsung de copierea produselor sale, un proces castigat in SUA aducandu-i aproape 1 miliard de dolari drept daune pentru aceste incalcari. In ciuda faptului ca o buna parte din lume crede ca Samsung a copiat produsele Apple, un manager al companiei coreene atribuie succesul companiei sale unei strategii bune de marketing si nu copierii tehnologiilor Apple. Todd Pendleton, seful diviziei de marketing a Samsung se lauda singur pentru succesul companiei din ultimii ani, cei de la Samsung investind sume enorme de bani in promovarea propriilor produse.

  El sustine ca Samsung era privita de catre majoritatea utilizatorilor ca o companie care produce televizoare, insa incepand cu anul 2011 strategia de promovare s-a schimbat, cei de la Samsung intelegand ca trebuie sa investeasca sume serioase de bani pentru a-si face brandul cunoscut si celor care sunt interesati de smartphone-uri. Cei de la Samsung erau constienti de faptul ca lansarea unui iPhone nou va afecta serios vanzarile propriilor produse, asa ca eforturile lor de promovare se intensificau in perioada in care Apple aducea produse noi pe piata, insa acest lucru nu a avut pana acum vreun succes.

  Acestea fiind spuse, cei de la Samsung se apara cum pot ei mai bine in fata incercarilor Apple de a ii discredita din nou in fata instantelor americane, ramane doar de vazut daca vor avea succes.