Un artist sustine ca Apple i-a furat sloganul pentru o campanie de promovare a iPhone-ului

  In cea mai recenta campanie de promovarea a terminalelor iPhone, compania Apple utilizeaza sloganul You’re more powerful than you think pentru a potenta puterea aplicatiilor terte din App Store. Sloganul in sine este extrem de bine gandit, iar un artist sustine ca el il utilizeaza de mai bine de un deceniu in diverse picturi murale si l-a incorporat inclusiv in unele design-uri pentru accesorii vestimentare. Artistul sustine ca Apple a fost instiintata despre povestea sloganului si l-a utilizat indiferent al cui ar fi apartinut el, artistul cerand companiei sa opreasca utilizarea sa. 

  Artistul sustine ca Apple ar incerca sa pacaleasca o parte dintre consumatori dandu-le de inteles ca artistul ar promova produsele companiei si astfel cere oprirea utilizarii sloganului. Desigur ca barbatul cauta sa primeasca si o suma de bani drept despagubiri pentru incalcarea sloganului sau si avand in vedere ca acesta este protejat cu un brevet de marca, un eventual proces ii va aduce cu siguranta despagubiri.