Prima Pagina Telekom Romania Telekom Romania – lider de piata in 2014, dublarea acoperirii 4G si...

Telekom Romania – lider de piata in 2014, dublarea acoperirii 4G si preluare de apeluri in call center in 10 secunde

Telekom lider de piata 2014

  Telekom Romania si-a anuntat in cursul acestei zile realizarile pentru anul 2014 si obiectivele pentru anul 2015, cateva informatii extrem de interesante fiind oferit de catre operator privind evolutia sa trecuta si viitoare in Romania. Conform Telekom Romania, la finalul anului 2014 era lider de piata in Romania, ca si cifra de afaceri, avand o cota de piata de 30%, fiind secondat de Orange cu 26%, Vodafone cu 20% si RCS & RDS cu 13%. Telekom Romania a inregistrat incasari de peste 1 miliard de euro in cursul anului 2014, 606 milioane de euro fiind generate de catre fostul COSMOTE, 439 de milioane de euro din fostul Romtelecom.

Lider de piata si dublarea acoperirii 4G

  Pozitia de lider pe piata din Romania, ca si cifra de afaceri, urmeaza sa fie consolidata in 2015 prin investitii in infrastructura, cei de la Telekom intentionand sa extinde reteaua de internet fix prin FTTH si sa conecteze cat mai multi romani la reteaua gigabit. Mai mult decat atat, Telekom intentioneaza sa isi dubleze acoperirea 4G in Romania in raport cu populatia, astfel ca ar putea urca pe a doua pozitie in topul operatorilor cu cea mai buna acoperire 4G. Ca parte a strategiei operatorului se afla si lansarea de noi pachete convergente fix-mobil atat pentru clientii persoane fizice, cat si pentru clientii persoane juridice.

 

Preluare apeluri telefonice in call center in 10 secunde

Telekom Romania rezultate 2014

  Ca parte a strategiei de dezvoltare, Telekom intentioneaza sa reduca si timpul de asteptare pentru preluarea apelurilor telefonice in call center la numai 10 secunde. Mai exact, toti clientii care beneficiaza de servicii integrate fix-mobil vor fi preluati de catre operatorii Telekom in mai putin de 10 secunde de la apelarea call center-ului, o premiera pentru piata din Romania. Telekom nu a oferit detalii cu privire la procedura interna din spatele implementarii unui asemenea sistem, nici daca sortarea clientilor se va face in momentul apelarii sau daca va fi creat un numar special pentru cei care au servicii integrate.

  Separat de clientii persoane fizice, Telekom Romania anunta si implementarea unor servicii noi pentru clientii persoane juridice, astfel ca acestia vor beneficia de posibilitatea de a cumpara servicii integrate fix-mobil impreuna cu licente software pentru produse Microsoft si servicii cloud. Separat, cei de la Telekom au anuntat inclusiv oferirea unei optiuni de a inregistra in cloud emisiunile TV sau serialele favorite, acest din urma sistem urmand a fi lansat in cursul acestui an.

  In final, Telekom Romania anunta investitii de 160 de milioane de euro in infrastructura in 2015, o parte dintre suma urmand a fi generata de vanzarea unor active imobiliare. Detalii suplimentare aveti in comunicatul de presa de mai jos.

Telekom Romania anunţă strategia pentru 2015:

peste 160 de milioane de euro investiţii în reţea şi cea mai bună experienţă pentru clienţi

  • Obiectivele pe 2014 au fost atinse: peste 1 miliard de euro venituri şi cotă de piaţă, ca cifră de afaceri, de 30% – baza pentru o performanţă financiară solidă;
  • 2015: noi investiţii în fibră optică şi reţele 3G/4G, în oferirea unei experienţe de top pentru consumatori şi  în inovaţie;
  • În curând, clienţii Telekom care au pachete convergente fix-mobil vor fi preluaţi în call center în mai puţin de 10 secunde;
  • Servicii inovatoare de cloud pentru clienţii de business.

Telekom Romania a anunţat joi planurile pentru 2015, care continuă abordarea strategică din 2013-2014, concentrându-se pe două direcţii majore: experienţe de top pentru consumatori  şi leadership tehnologic prin inovaţie, în toate domeniile.

În 2015, Telekom va investi în România peste 160 de milioane de euro în dezvoltarea infrastructurii de comunicaţii, pentru a le oferi clienţilor servicii şi produse de calitate şi de încredere, pentru a stimula convergenţa fix-mobil şi a deveni operatorul telecom integrat preferat al românilor.

„În 2015, vom direcţiona cea mai mare parte a investiţiilor prevăzute, de peste 160 de milioane de euro, pentru a continua dezvoltarea reţelei şi a asigura leadershipul tehnologic. O parte din acest buget va veni din exploatarea activelor colaterale, precum portofoliul imobiliar şi vechea infrastructură de cupru, care vor genera capitalul necesar pentru îndeplinirea acestui obiectiv. Practic, în 2015, fiecare metru de tehnologie veche valorificată, precum cuprul, va fi transformat într-un altul nou, modern, precum tehnologia FTTH”, a declarat Nikolai Beckers, CEO al grupului de companii Telekom Romania.

10 secunde timp de aşteptare în call center pentru clienţii pachetelor integrate

Ofertele integrate reprezintă viitorul în industria telecom şi noi suntem cel mai bine poziţionaţi pentru a câştiga competiţia. Pe scurt, povestea serviciilor noastre convergente fix-mobil este următoarea: totul de la un singur furnizor, cea mai bună valoare, maximum de confort, cu o singură factură, un singur call center şi o ofertă de terminale atractivă. Nu ne vom opri însă aici: vom îmbunătăţi procesele, vom extinde oferta de produse şi ne vom asigura că le vom oferi clienţilor noştri de pachete fix-mobil cel mai bun şi mai rapid serviciu în call center. În curând, aceşti clienţi vor fi preluaţi în call center în mai puţin de 10 secunde”, a declarat  Nikolai Beckers.

De la lansarea T şi până la sfârşitul lunii decembrie 2014, Telekom Romania a câştigat 46.000 de clienţi pentru pachetele sale convergente fix-mobil.

Ofertele integrate sunt şi mai atractive datorită noului serviciu IPTV, care oferă cea mai bună experienţă TV de pe piaţa din România. Alături de conţinutul sportiv exclusiv precum Champions League şi Europe League, disponibil din septembrie 2015, pachetele integrate sunt o combinaţie câştigătoare pentru clienţii Telekom.

Servicii inovatoare pentru clienţii B2B

Pe segmentul B2B, companiile vor continua să beneficieze de un portofoliu complet de soluţii fixe şi mobile, aplicaţii şi soluţii IT integrate. La acestea, se pot adăuga soluţii inovatoare de cloud şi M2M, menite să crească competitivitatea companiilor. De asemenea, „Cloud VPN”, un serviciu inovator pentru reţele virtuale private, lansat luna aceasta în premieră de Deutsche Telekom în Croaţia, Ungaria şi Slovacia, va deveni disponibil şi pentru clienţii din România.

Peste 1 milion de locuinţe conectate cu fibră optică şi dublarea acoperirii 4G până la finalul anului

Pentru a menţine leadershipul tehnologic, Telekom va continua migrarea la IP a clienţilor actuali. Astfel, aceştia vor beneficia de servicii moderne, îmbunătăţite. De asemenea, compania va continua extinderea reţelei bazate pe fibră optică (FTTH/FTTB). Numărul estimat de locuinţe acoperite cu fibră optică până la finalul anului este de un milion, în timp ce până la finalul anului 2016 acoperirea va atinge 2 milioane de gospodării. Pe segmentul mobil, acoperirea 4G se va dubla până la finalul anului.

Iniţiativele destinate valorificării infrastructurii vechi de cupru vor continua, la fel şi eforturile de a deveni furnizorul numărul unu pe segmentul wholesale de tip backhaul. Procesul de monetizare a activelor colaterale, cu scopul de a finanţa creşterea companiei, va genera venituri pentru activităţile principale. Vânzarea anumitor proprietăţi în cursul anului 2015 este estimată să genereze zeci de milioane de euro pentru investiţii în creşterea calităţii reţelei.

Abordarea inovatoare se va reflecta nu doar pe partea operaţională, dar şi prin dezvoltarea unor zone precum eBusiness, eSales, eCommerce şi ePayment.

„Observăm că inovaţia tinde să aibă cicluri tot mai scurte. Ce înseamnă acest lucru pentru noi? Trebuie să absorbim mai multă expertiză tehnologică, să ne perfecţionăm continuu capacităţile, să oferim servicii mai rapide şi mai bune”, a concluzionat Nikolai Beckers.

Realizările din 2014

Rezultatele obţinute de Telekom Romania în 2014 reflectă strategia bazată pe premiere comerciale şi pe o politică de control al costurilor, combinată cu concentrarea pe activităţile principale.  Aceste direcţii au susţinut organizaţia să ofere servicii bazate pe cele mai recente tehnologii, precum FTTH şi 3G/4G. 2014 a adus o experienţă integrată pentru clienţi, cu un nou portofoliu pe pachete de servicii şi o platformă multi-screen.

Odată cu lansarea brandului T, Telekom Romania le-a făcut o nouă promisiune clienţilor săi, în linie cu viziunea de a deveni operatorul integrat numărul unu, cu o poziţie durabilă în toate segmentele şi toate zonele geografice. Telekom Romania este singurul operator care poate valorifica sinergiile fix-mobil de-a lungul întregului lanţ operaţional, pentru a oferi clienţilor o experienţă de top. Într-o piaţă extrem de competitivă, compania operează cu un model foarte eficient şi concentrat. Telekom Romania şi-a atins obiectivele pentru 2014: peste un miliard de euro venituri şi cotă de piaţă de 30%, ca venituri, ca rezultat al strategiei Think One.

Think One este o strategie multianuală, bazată pe trei piloni principali şi zece iniţiative majore, multe implementate anul trecut:

  • dezvoltarea iniţiativelor comerciale şi de customer care, pentru a crea operatorul telecom integrat numărul unu din România;
  • schimbarea regulilor jocului, concomitent cu
  • transformarea modelului operaţional.

În cadrul primului pilon, o serie de iniţiative importante au fost lansate anul trecut: produse convergente fix-mobil, rebrandingul, integrarea forţei de vânzări. Pe segmentul B2B, compania s-a concentrat pe transformarea în cel mai mare integrator de sisteme.

În cadrul celui de-al doilea pilon, Telekom a lansat un portofoliu simplu, transparent şi cu un preţ corect, a consolidat parteneriatele pe segmentul wholesale şi a crescut investiţiile în reţele.

Pe al treilea pilon, principalele iniţiative au constat în creşterea calităţii experienţei clienţilor şi concentrarea pe activităţile principale de business.

În ceea ce priveşte experienţa consumatorilor, brandul T înseamnă oferte integrate cu conţinut TV multi-screen, concentrarea pe cele mai bune competiţii sportive şi conţinut exclusiv.

  • Srb Srb

    Si la Vodafone acuma la *222 e un fel de SIRI 😀 Ceri cu un operator bazat pe ce baza de problema ai si in cateva secunde intri in legatura..
    Destul de interesant. Cand am incercat sa o invit la o cafea pe aceasta Andreea, mi-a inchis 😀

  • alex alexandru

    Hai ca e bine !

  • oancea

    Toti se declara cei mai buni; asa e strategia azi. Si cand colo ei nu au 2 magazine in tot Bucurestiul. Daca intri in Germanos zici ca sunt vanzatori de ciorapi aia. La capitolul magazine de prezentare sunt catastrofa.

  • robert

    vrajeala de marketing auzi la ei 4g nici 3g-ul nu il au in multe zone daramite 4g infrastuctura este praf cat despre vitezele de net fix sunt mult sub rds concluzie telekom mai au de munca de minciuni suntem toti satui

  • real

    pe hartie totul pare atat de simplu
    in practica e mai greu
    telekom mai are cale lunga sa fie jucator principal pe piata romaneasca
    imaginea negativa romtelecom din trecut o sa ramana multa vreme asa

  • nuconteaza

    e chiar cea mai proasta retea din tara. am avut 4 ani cosmote si iph4 si mereu imi cadea reteaua cand vorbeam si trebuia sa sun iar si nu numai mie si nu doar intr-un singur judet ci in vreo 3. Acum de cand sunt la orange nu am astfel de probleme si acoperirea e mult mai buna. si 4g am aproape peste tot. Cosmote/telekom – o gluma proasta.

  • kroko

    din 5 decembrie am o linie de telefonie fixa de la telecom care nu functioneaza. am facut mai multe sesizari si tot asa a ramas!

  • Nick

    Nu imaginea Romtelecom si imaginea Cosmote! Iar in legatura cu magazinele lor, daca ai nevoie de garantie se faca ca ploua!