Apple Watch a fost prezentat cu o saptamana in urma si se pare ca a atras interesul unui numar foarte mare de oameni deoarece un studiu derulat recent in SUA a demonstrat faptul ca 25% dintre americani doresc sa-si cumpere un Apple Watch. Cifra este destul de mica pentru un produs Apple prezentat cu atat de mult “tam tam”, insa ea are la baza faptul ca doar jumatate dintre cei care au participat la studiu stiau ce este acest produs, cealalta jumatate neauzind de el.
Dintre toate persoanele care au participat la studiu, 69% au afirmat ca nu doresc sa cumpere produsul companiei Apple, 6% au afirmat ca sunt nesigure, in timp e restul si-au aratat interesul vis-a-vis de achizitionarea sa. Daca aceasta cifra ar avea drept rezultat macar cateva milioane de Apple Watch-uri cumparate in fiecare trimestru doar in SUA, atunci Apple ar putea spune ca produsul sau ar avea un prim an bun pe piata, iar a doua iteratie ar putea fi primita cu mai mult interes.
Interesant in legatura cu acest studiu este faptul ca 52% dintre participanti considera ca smartwatch-urile reprezinta un trend temporar, insa cu siguranta Apple va dori sa contrazica orice persoana care are aceasta parere. In concluzie, Apple Watch genereaza mai ult interes decat orice alte produse din categoria sa de piata, dar probabil nu va fi urmatorul produs revolutionar al celor din Cupertino.





























Si eu imi doresc unul,insa nu la prețurile astea…
Daca Apple ar scoate un ceas (smartwatch, ma rog!) la cinci ani probabil ca ar avea un sens/rost, dar aparand un model nou anual este frustrant sa incepi sa schimbi si ceasul odata cu telefonul; dealtfel, cred ca asta e marea problema cu smartwatch-urile in afara de faptul ca sunt inutile. Unii probabil ca o vor face, dar nu indeajuns de multi incat Apple sa considere produsul un succes.
[…] produs al companiei americane, el urmand a fi lansat pe 24 aprilie in 9 tari de pe glob. Daca un studiu recent ne spunea ca doar 25% dintre americani sunt interesati sa cumpere Apple Watch, un studiu recent facut in SUA dezvaluie faptul ca 40% dintre posesorii americani de iPhone-uri […]