Prima Pagina eMAG Posta Romana: coletele eMAG pot fi ridicate de la unele oficii postale

Posta Romana: coletele eMAG pot fi ridicate de la unele oficii postale

eMAG parteneriat Posta Romana livrarePosta Romana a anuntat in cursul acestei zile un parteneriat incheiat cu eMAG, cel mai mare magazin online din Romania, pentru livrarea de colete catre oficiile postale, clientii putandu-le ridica direct de acolo.

Printr-un comunicat de presa publicat in cursul acestei zile, Compania Nationala Posta Romana a anuntat initierea proiectului strategic prin serviciul Postcollect, deocamdata doar oficiile postale din Targoviste si Buzau fiind alese pentru a face parte din parteneriat.

Ca parte a acestui proiect, acele oficii postale vor avea program extins seara si in weekend pentru a le permite clientilor sa-si ridice coletele aproape oricand au timp liber, iar principalul beneficiu al acestui serviciu este costul redus de transport pentru colete.

Practic, daca nu doriti ca al vostru colet sa ajunga direct la usa in cel mai scurt timp, puteti astepta cateva zile pana cand este livrat la unul dintre cele doua oficii postale, pentru inceput, insa pe masura ce proiectul va fi extins veti putea primi colete aproape oriunde in tara.

Poşta Română şi eMAG, într-un parteneriat strategic prin serviciul Postcollect

Bucureşti, 14 iulie 2015Compania Naţională Poşta Română demarează colaborarea cu eMAG, prin care operatorul naţional de servicii poştale livrează colete către clienţii retailerului online. Parteneriatul marchează lansarea unui nou serviciu aparţinând Poştei Române – Postcollect – care oferă clienţilor posibilitatea de a-şi ridica produsele comandate dintr-un punct fix, respectiv din unitatea poştală preferată. În faza pilot a proiectului cu eMAG, Poşta Română a început livrarea coletelor retailerului la Oficiul Poştal Buzău 7 şi la Oficiul Poştal Târgovişte 4.

Concret, operatorul naţional de servicii poştale va prelua, sorta şi livra coletele partenerului la sediul celor două subunităţi poştale, în funcţie de alegerea clientului, care poate fi făcută printr-un singur click, pe site-ul retailerului. Strategia Poştei Române vizează extinderea serviciului Postcollect în cele peste 800 de oficii poştale cu acces VPN. Toate unităţile vizate – şi, în faza pilot, OP Buzău 7 şi OP Târgovişte 4 – vor avea ghişee dedicate, program extins, seara şi în weekend.

Contractul cu eMAG este extrem de important în strategia Poştei Române de a-şi extinde cota de piaţă pe segmentul comerţului online. În acelaşi timp, eMAG este partenerul ideal pentru a implementa un proiect inovator cum este Postcollect. Sperăm ca parteneriatul cu cel mai mare retailer online să confirme capacitatea Poştei Române de a se adapta rapid schimbărilor de pe piaţa serviciilor poştale”, a declarat Alexandru Petrescu, Director General Poşta Română.

Expediţiile eMAG sunt monitorizate în sistem Track&Trace pe tot parcursul lor, de la prezentare până la livrare. Destinatarii vor fi avizaţi de către eMAG, printr-un SMS, în momentul în care coletele sunt predate Poştei Române. După sosirea coletului la punctul de livrare (OP Buzău 7 sau OP Târgovişte 4), Poşta Română va anunţa destinatarii, tot prin SMS, că expediţia este disponibilă pentru ridicare la sediul oficiului poştal. Livrarea coletelor se face la sediul celor două oficii poştale prin intermediul unor ghişee dedicate, vizibil semnalizate, clientul având opţiunea deschiderii coletului pentru verificarea conţinutului.

Clienţii eMAG, experienţa lor de cumpărare, sunt repere esenţiale pentru orice iniţiativă a noastră de progres şi evoluţie. Pornind de la feedback-urile lor, am creat posibilitatea ca, pentru clienţii cărora programul încărcat nu le permite întotdeauna să opteze pentru livrarea comenzii la domiciliu, să existe opţiunea de ridicare a produselor dintr-un punct fix, accesibil, în drum spre serviciu sau spre casă”, a declarat Iulian Stanciu, Director General eMAG.

Conform contractului încheiat, în această etapă a proiectului, Poşta Română poate păstra coletele avizate, în cele două oficii poştale, timp de 10 zile calendaristice de la data preluării lor de la eMAG. Timpul în care coletul va ajunge la punctul de livrare este de cel mult două zile, putând fi prelungit cu încă o zi în condiţiile depăşirii orei limită de predare a trimiterilor de către eMAG.

  • speedyboy

    Sa nu pățească ce am pățit eu….colete deteriorate…..plăti suplimentare pentru înmagazinare deși a trecut doar o zi de la ștampilă pana sa ridic coletul….o miserupere zilnica a lucrărilor de la oficiul poștal…na….ei știu!!!

  • Well… nu prea ai la ce sa te astepti de la Posta Romana.

  • cipa

    daca iei in cosiderare timp, bani pt carburant, acele aberante hartii ce trebuiesc completate, ca sa nu mai vb de plictiseala angajatilor “poștei”, prefer sa platesc diferentza de 10 lei la colet pt a-mi fi livrat acasa. (ca sa nu mai vb de obligatoriul rest de 50 bani : “nu aveti d-voastra caci nu am sa va dau rest”

  • terrymada

    Posta romana s-a transformat intr-un butic de colt de strada… Pe langa asta de foame au ajuns sa incaseze orice porcarie de factura de la cea mai neinsemnata utilitate. Ajungi sa depui un colet dimineata si iti vine randul in cel mai bun caz la pranz. Se tot plangeau ca ii da afara dar isi merita soarta de la directorul general pana la ultimul functionar.