Prima Pagina aplicatii BCR permite logarea in internet si mobile banking cu Touch ID

BCR permite logarea in internet si mobile banking cu Touch ID

BCR logare Touch ID internet si Mobile bankingBCR permite logarea in internet si mobile banking cu Touch ID, in premiera pentru Romania, cei de la BCR fiind primii care au avut “curajul” de a oferi suport pentru cea mai sigura metoda de logare in terminale mobile si aplicatii.

Aplicatia eTokenBCR permite logarea cu Touch ID in aplicatia Touch 24 Banking BCR pentru a accesa toate datele conturilor utilizatorilor, insa si pentru a autoriza transferurile bancare facute de pe conturile voastre, cele doua aplicatii fiind interconectate pentru a va autentifica.

In cazul platformei de internet banking 24 banking BCR, aplicatia eTokenBCR genereaza automat un token de autentificare in website-ul BCR in baza scanarii amprentei voastre, astfel ca veti uita complet de aparatele care genereaza fizic aceste token-uri.

Practic suportul implementat acum de catre BCR in aplicatiile eTokenBCR si Touch 24 Banking BCR elimina complet necesitatea de a mai utiliza dispozitivele care genereaza token-uri si nici nu vor mai trebui sa isi aminteasca parolele complicate pentru conturi.

BCR ofera in premiera utilizareaTouch ID pentru internet banking si mobile banking

Touch ID a fost lansat de catre Apple impreuna cu iPhone 5S in 2013 si bancile din SUA n-au asteptat prea mult pentru a oferi suport pentru sistem, iar acum asistam cu bucurie la implementarea suportului pentru sistem inclusiv in tara noastra, iar acesta cred ca va fi doar inceputul.

BCR sustine ca aplicatiile sale pentru terminale mobile au generat 200.000 de descarcari din momentul lansarii lor si pana in prezent, 60.000 dintre acestea fiind generate doar in primul semestru al anului 2015, astfel ca interesul pentru ele este tot mai mare.

Desi compatibilitatea eTokenBCR cu Touch ID este promovata in principal cu terminalele iPhone, in realitate si aplicatia pentru iPad poate utiliza o amprenta pentru a va permite sa accesati portalul 24 banking al bancii BCR, deci nu este absolut necesar sa aveti un iPhone pentru a beneficia de noua facilitate.

Pentru a putea beneficia de utilizarea Touch ID pentru logarea priin eTokenBCR in Touch 24 Banking BCR si portalul web 24 banking va trebui sa vizitati o unitate BCR si sa cereti activarea sistemului, banca impunand ca titularul unui cont sa mearga in persoana la un reprezentant al sau pentru activare.

Logare prin Touch ID in aplicatiile BCR si 24 banking pot face :

  • iPhone 5S;
  • iPhone 6;
  • iPhone 6 Plus
  • iPhone 6S;
  • iPhone 6S Plus;
  • iPad Air 2;
  • iPad Mini 3;
  • iPad Mini 4.

Acestea fiind spuse, iata ca vedem primii pasi facut spre adoptarea unor tehnologii mai sigure pentru aplicatiile bancilor din Romania si nu pot decat sa laud initiativa celor de la BCR, asteptand ca alte banci sa faca pasi similari, inclusiv sa permita platile mobile prin Apple Pay in viitor.

De la tot ceea ce v-am spus mai sus fac exceptie terminalele care au jailbreak, aplicatia eTokenBCR refuzand sa functioneze cu terminalele jailbroken.

Ce parere aveti despre initiativa celor de la BCR si ce parere aveti despre implementarea Touch ID in aplicatiile celorlalte banci din Romania ?

BCR lansează opțiunea de logare cu Touch ID la Internet și Mobile Banking, în premieră în România

București, 23 septembrie 2015Banca Comercială Română (BCR) lansează, în premieră pe piața din România, special pentru clienții săi, funcționalitatea de autentificare la soluțiile de internet banking și mobile banking BCR prin aplicația eToken folosind opțiunea Touch ID, exclusiv pentru terminalele Apple.

Clienții BCR care au un telefon iPhone 5S (sau versiuni mai noi) vor putea să acceseze, gratuit, aplicația de mobile banking (www.bcr.ro/mobilebanking) în doar câteva secunde, folosind tehnologia de recunoaștere a amprentei. Astfel, clienții nu mai sunt nevoiți să își amintească parolele complicate și își pot accesa conturile, în doar câteva secunde, de pe mobil, într-un mod rapid și sigur.

“BCR continuă să investească în mod susținut în oferirea de servicii de calitate clienților săi, iar îmbunătățirea experienței clienților noștri când accesează serviciile digitale 24 Banking rămâne o preocupare constantă a noastră ca element de bază al strategiei digitale BCR. Introducerea acestei soluții demonstrează, încă o dată, angajamentului nostru de a fi pionieri în oferirea de soluții inovatoare clienților noștri, soluții care transformă experiența pe care clientul o are când interactionează cu banca în una convenabilă, prietenoasă și cu un grad de siguranță deplină”, a declarat Marian Ignat, Director Executiv Digital Banking, BCR.

BCR are peste 700.000 de clienți înrolați la serviciile 24 Banking, iar în ultimul an, numărul celor care utilizează serviciul de mobile banking s-a dublat, fapt care se reflectă și în numărul de peste 60,000 de descărcări ale aplicației de mobile banking doar in primul semestru din 2015. De asemenea, numărul facturilor plătite de clienții BCR prin mobile banking a înregistrat o creștere de aproape 200% față anul 2014.

De la începutul anului 2015, BCR a dezvoltat și îmbunătățit o bună parte din serviciile și produsele din zona digital.  

“Am integrat Touch 24 Banking cu eToken (aplicația de smartphone care înlocuiește token-ul clasic), astfel încât clienții noștri să se poată conecta rapid la contul lor 24 Banking direct cu eToken-ul, fără să mai închidă sau deschidă alte aplicații.” a declarat Cristian Mustață, Șef departament Strategie Digitală, BCR.

Începând din luna iunie, BCR pune la dispoziția clienților săi opțiunea de salvarea a șabloanelor personale direct din aplicația Touch 24 Banking și pe cea de rambursare a datoriei pentru cardul de credit BCR, folosind doar parola statică.

“Continuăm să inovăm, astfel că, din această săptămână, clienții BCR au oferte personalizate de creditare în contul lor de internet banking pentru care pot opta direct online. În foarte scurt timp, aceleași oferte vor fi disponibile și în aplicația de mobile banking”, spune Cristian Mustață, Șef departament Strategie Digitală, BCR.

Investiția în tehnologie, dezvoltarea și inovația în zona de digital banking a fost și va fi o preocupare continuă pentru BCR și de aceea banca a investit și în pregătirea de personal dedicat acestei zone. În acest moment, există peste 150 de “eXperți Digitali” în unitățile BCR, consilieri care sunt pregătiți în orice moment să răspunda la întrebările clienților, să  ofere suport, să preia feedback direct de la ei și să propună îmbunătățiri viitoare pentru serviciile oferite de bancă.

Banca Comerciala Romana (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe. BCR este banca Nr.1 în România după valoarea activelor (14,4 mld EUR), banca Nr.1 după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principală instituţie cu care fac banking.

BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 21 de centre de afaceri si 23 de birouri mobile dedicate companiilor şi 509 unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaţa tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM – aproape 2.000 de bancomate şi POS – 13.500 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, Mobile Banking, Phone-banking şi E-commerce.


Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din estul Uniunii Europene. 46.500 de angajati deservesc 16.2 milioane de clienti in cadrul a 2.800 de filiale din 7 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia). La sfarsitul primului trimestru din 2015, Erste Group detinea active totale in valoare de 202,6 miliarde EUR si inregistra un raport cost/venituri de 56,1 %. Indicele capitalului comun de rangul 1 (Basel 3 implementat integral) s-a situat la 10,2%.