Prima Pagina Apple Apple incepe sa ascunda sumele cheltuite pe promovare

Apple incepe sa ascunda sumele cheltuite pe promovare

iphone 8 precomanda emag banner

Compania Apple a avut parte de un noroc extrem de mare in primii ani dupa lansarea iPhone, produsele fiind atat de cool, incat se promovau singure. In aceasta idee, Apple investea putini bani pentru promovarea lor in randul oamenilor din lumea intreaga, insa pe masura ce inovatia a fost inlocuita de dezamagiri, acel “factor cool” a disparut.

Disparitia acestui “factor cool” a facut totusi loc pentru cresterea costurilor cu promovarea produselor companiei Apple, aceste costuri crescand exponential. Daca pana acum Apple mentiona foarte clar sumele cheltuite pentru promovare in lumea intreaga, incepand de acum ascunde aceste cifre, pentru ca se pare ca au devenit foarte mari.

In 2015 Apple a cheltuit 1.8 miliarde de dolari pentru a-si promova produsele, cu 50% mai mult decat in anul precedent, iar asta a ajutat-o sa stabileasca recorduri de vanzari. Anul acesta, efortul financiar pentru promovare va fi si mai mare, pentru ca interesul fata de produsele Apple a scazut mai mult fata de anul anterior.

Fara un iPhone cu adevarat interesant, cei de la Apple sunt obligati sa cheltuiasca bani mai multi pentru promovare doar pentru a-si putea tine vanzarile la un nivel ridicat. Din pacate nu vom sti cat mai cheltuie Apple, insa exista sanse mari ca in 2016 Apple sa cheltuiasca peste 2 miliarde de dolari pentru promovare.

While SG&A expenses were down year-on-year on a dollar basis, S&GA expenses as a percentage of overall sales were up one percentage point to 7%. Wells Fargo’s analysts also point out that Apple ended 2016 with its lowest operating margin since 2009, which could be in part due to Apple seeing less leverage — or in other words, spending more ad dollars to drive total revenue.

apple-reclam-iphone

 

emag revolutia preturilor articole
  • radu

    Chiar și asa o sa scadă vânzările este ceva logic … sg lor salvare de pana acum a fost doar sistemul de operare dacă aveau android nu vindeau nimic.iOS ul a început sa aibă multe hibe foloseasc android paralel cu iOS de ani de zile și diferențe nu prea mai exista .

  • Viorel Predatorul

    Cu toate astea, samrtphone-urile premium cu Android sunt mai multe decat iphone-urile mai scumpe. Cum iti explic, daca esti de parere ca Android ar fi o piatra de moara?

  • Srb Srb

    Or sa isi revina cel putin cu iphone aniversar…dar asta pt 1 an…ma gandesc dupa acest boom in vanzari ce va urma ?! adica de la jumatatea anului 2018 incolo

  • Teo

    E normal sa scada vanzarile. Nu poti sa reincalzesti aceeasi ciorba si doar sa schimbi culoarea. Iar faza cu “la anu’ va fi mai bine” o cred doar copiii.

  • csi

    De ce esti asa sigur ca o sa revina cu iPhone aniversar ? Pana acum singura “revenire” a fost cu iPhone 6 , in rest au tot pierdut market share incepand cu 2011. Si revenirea aia s-a datorat exclusiv ecranelor mari adoptate si vanzarilor din China . Acesti doi factori nu mai au cum sa fie replicati in alt produs Apple .
    Poate doar o ieftinire la 2/3 din pretul actual , sa le mai aduca inca odata vanzari explosive – dar asta nu se va intampla la Apple .
    iPhone este considerat de cei mai multi ca un produs care nu-si merita banii . Nu vad de ce lumea s-ar excita ca se implinesc 10 ani de iPhone – in afara unor fani die-hard.

  • Srb Srb

    Pt ca, la fel ca si cu ip6, lumea va primi ce si-a dorit. Oled,screen to body ratio mai bun,nou design, incarcare prin inductie. Sunt f multi care au zis pas la ip7 pt ip aniversar

  • Cornoiu

    Litiero nu îți este rușine cu articolele astea?

  • Viorel Predatorul

    Sincer, crezi ca oamenii si-au dorit OLED? Tin minte cata
    raca era pe OLED din partea ta, si cat l-ai mai porcait, saracul
    bine ca nu a fost implementat pe iPhone!

    E vremea sa recunosti ca nici incarcare prin inductie nu
    s-a dorit in tabara fanilor iPhone. Ar fi misto sa aiba, dar cred ca
    tot batranul cablu va incarca iPhoneul 8 si crede-ma ca
    este pacat sa fie asa 🙁

    Pana si screen-to-body ratio ar putea ramane la fel de mic, si vei
    rade de concurenta ca au smarphone-uri mari. Ehehe, cred ca
    odata iti vei da si tu seama ca Apple urmeaza pe altii la design
    si tehnologie, si ca de mult Apple nu mai este ceea ce a fost;
    tot concurenta aduce inovatiile, iar Apple le adopta pe urma.

  • Viorel Predatorul

    Mai Srb, lasa-ma omule cu prefectiunea Apple!!
    Samsung a venit cu multe tehnologii, si evident ca riscul unei tehnologii este gradul scazut de adoptie sau de succes. Tu crezi ca misiunile pe Marte au fost un succes de la prima lansare??
    Macar Samsung inoveaza, sondeaza piata, fac ceva, in timp ce Apple nu face nimic.
    Samsung este ca un laborator de medicamente, care evident: pana descopera leacul potrivit, dureaza, cerceteaza, investeste, esueaza, dar in cele din urma reuseste sa aduca un plus umanitatii.
    In schimb, Apple este vanzatorul de medicamente, farmacia. Mi se pare utopic sa acorzi laudele farmaciei pentru eficacitatea medicamentului, cata vreme farmacia aia nu a facut nimic.

    Tu asa judeci? “Bei, ce fraieri aia de la Glaxo care s-au chinuit sa inventeze medicamentul X, cata disperare pe capul lor!! A venit Farmacia Apple si merita toate laudele pentru cat de eficient este medicamentul”
    Ti se pare normala gandirea asta???

    In plus, ce tehnologii inutile a adus Samsung? Eu stiu ca Samsung detine patente nenumarate in 3G, in 4G, tehnologii in comunicatii fara de care iphoneul Apple nu ar putea exista. Ce a adus Apple in afara de conceptul de smartphone; tableta si un design reusit in anii 2007-2009?

    Asemenea si Google poti spune ca a preluat ideea de sistem de operare cu iconite, si a perfectionat-o in ceea ce este astazi Android.
    Poti spune ca Samsung s-a inspirat de la Apple cu S1 si a perfectionat iPhoneul.
    Lasa-ma cu vrajelile astea…
    Apple are o gramada de esecuri, dar tu nu le vezi niciodata, si imi bati mie obrazul ca sunt ipocrit.

    Apple nu a crezut in produse care astazi sunt de succes:
    – ecranul perfect de 3.5 inci,
    – tableta perfecta de 9.7 inci,
    – magazinul App Store de care Steve spunea ca nu e nevoie pentru iPhone (dar pe care l-a facut dupa ce a vazut la Google ca functioneaza)
    – iCloud (care stim bine ca e de multe ori in pana
    – App Store care de asemenea este de multe ori in pana
    – Apple Maps care nici pana astazi nu a reusit sa fie macar comparabil cu Google Maps
    – problemede hardware ale iPhone si Mac (care sunt o rusine pentru o companie ce se vrea a fi perfectiunea detaliului)
    – problemele software ale iOS (nu am auzit niciodata ca un clip de 5 secunde sa blocheze un smartphone cu Android; niciodata nu am auzit ca un text primit pe SMS sa blocheze un dispozitiv cu Android)
    – exemplele pot continua inca vreo cateva zeci de liniute, doar ca m-am plictisit sa tot scriu

    Eu nu as scrie lucrurile astea daca tu nu m-ai provoca cu asemenea comentarii. Un om inteligent este un om modest, iar modestia ti-o arati si atunci cand recunosti greselile tale si meritele altora. Nu e cazul tau, din pacate…

  • Srb Srb

    wow, prea lung comentariul, esti prea obsedat sa iti impui punctul tau de vedere unuia pe net. Imi cer scuze dar am alte lucruri mai bune de facut. Ramane ca tine, “Samsung al tau orice a facut a fost perfect si tot ce va face va fi mai mult decat perfect, iar Apple totul a fost si este o mizerie” (banuiesc ca asta este ideea din comentariu).
    P.S pun pariu ca imperfectiunile Samsung sunt de 10 de ori mai multe tinand cont ca ei fac de la mizerii de aspiratoare, pana la smartphone si pocnitori.

  • Viorel Predatorul

    Srb, eu scriu foarte repede, nu iti fa tu griji pentru mine. Asta si explica de ce nu prea vezi greseli de tastare in comenteriile mele, pentru ca desi scriu la aceeasi viteza cu care vorbesti, ma uit pe ecran si vad imediat daca apare vreo greseala.
    Nu am scris niciodata ca Apple este o mizerie, si uite: repet pentru tine, dar chiar te rog sa faci poze comentariului sa ramana pentru eternitate:
    APPLE ESTE O SUPER COMPANIE CU POTENTIAL URIAS; PACAT CA ESTE LENESA SI O INTERESEAZA PROFITUL DECAT EXPERIENTA UTILIZATORULUI.

    Sper ca poti vedea cu usurinta mesajul, si sa nu imi mai bagi cuvinte in gura. Spre deosebire de tine, eu vad ca Apple are valoarea ei, in timp ce pentru tine, doar Apple are valoare; in ciuda evidentelor, Apple este perfecta pentru tine, iar restul sunt o plaga a umanitatii.
    Asta este obesesie friend!

  • Srb Srb

    deci un obsedat

  • Srb Srb

    Apple pt mine este doar o companie care imi satisface nevoile…niste accesorii prin care eu imi fac treaba..pt tine samsung este motiv sa faci omor sa te superi sau sa te certi

  • real

    ce ai scris in maiuscul ,subscriu.
    dar as adauga:
    orice multinationala nu este un ong si trebuie sa vanda.
    apple nu este lenesa,prioritatea lor este castigul.PUNCT
    foamea de bani per care o are apple nu am vazut-o la nimeni,care pana la urma o sa se intoarca impotriva lor.