Apple schimba metoda de promovare a produselor

Apple este in plin proces de schimbare a metodei prin care isi promoveaza produsele la nivel global, trecand de la o strategie globala la una regionala. Mai exact, cei de la Apple si-au regandit erlatia cu agentia de publicitate TBWA\Media Arts Lab pentru a pune accent mai mare pe campaniile digitale si regionale in locul celor globale.

Ca urmare a schimbarilor, multe persoane si-au pierdut locul de munca in birourile agentiei de publicitate, compania Apple reducand si investitiile in campaniile publicitare globale. Ca urmare a schimbarii, cresterea popularitatii brand-ului Apple ar urma sa scada inclusiv in mediul digital, insa compania isi asuma aceasta problema ca urmare a schimbarii in modul de promovare.

Interesul celor de la Apple de a isi localiza reclamele pentru pietele in care isi vinde produsele are rolul de a atrage mai mult interesul clientilor. Legand produsul de ceea ce se intampla in piata in care el este vandut, compania Apple se asigura de faptul ca oamenii se uita cu mai mare atentie la reclame si ar putea crea o legatura cu el.

Saptamana trecuta Apple a lansat o reclama speciala pentru Carnavalul de la Rio si promoveaza iPhone 7 Plus, iar mai multe reclame de acest gen vor aparea in viitor. Aceasta schimbare a inceput de ceva vreme, iar Apple a lansat o multitudine de reclame regionale intre timp, asa ca ramane sa vedem ce va mai face in viitor.

“TBWA\Media Arts Lab is reorganizing and introducing a new operating model to keep pace with the way people consume media and content,” an agency spokesperson told Adweek. This will result in a reduction in areas such as localization and further investment in areas such as digital, social, data analytics, content creation and a more diverse set of strategic skills. We will also have greater integration with media partners at OMD.”

iphone 7 plus carnaval rio promo