Clientii Digi Mobil, Orange, Vodafone, Telekom si Mesajul IMPORTANT Lansat

Digi Mobil, Orange, Vodafone, Telekom au un mesaj foarte important anuntat de catre autoritatile din Romania, iata ce trebuie sa stie chiar in momentul de fata.

1

Clientii Digi Mobil, Orange, Vodafone, Telekom si Mesajul IMPORTANT Lansat

Digi Mobil, Orange, Vodafone, Telekom au foarte multi clienti in Romania in momentul de fata, iar asta inseamna ca au si o responsabilitate extrem de mare fata de acestia cand vine vorba despre serviciile pe care le ofera. V-am tot vorbit in ultimele saptamani despre faptul ca atunci cand calatoriti trebuie sa fiti protejati de catre acestia impotriva taxelor mari de roaming, iar daca n-ati fost, puteti depune plangere impotriva Digi Mobil, sau a altor operatori.

Digi Mobil, la fel ca si ceilalti opratori, are obligatia de a va instiinta cand atingeri plafonul de roaming in momentele in care calatoriti, si sa va ceara acordul pentru a elimina limita de cost suplimentar. In cazul in care Digi Mobil, sau celelalte companii, nu va anunta in legatura cu atingerea plafonului de roaming, nu au oprit internetul, si nici nu v-au cerut consimtamantul sa il lase deschis, atunci puteti face plangere impotriva lor.

Clientii Digi Mobil, Orange, Vodafone, Telekom si Mesajul IMPORTANT Lansat

Plangerea pe care o puteti face impotriva Digi Mobil, sau a celorlalti operatori, o puteti depunde in aceasta pagina a celor de la ANCOM, ea urmand a fi analizata de catre angajatii autoritatilor. Asta inseamna ca va trebui sa asteptati, de obicei cam 15 zile, pentru un raspuns de la autoritati privind sesizarea facuta impotriva Digi Mobil, sau a celorlalte companii, deci trebuie sa aveti si rabdare destul de multa, posibil chiar sa platiti costurile suplimentare.

Exista totusi si o exceptie de la situatiile in care puteti face plangere impotriva Digi Mobil, Orange, Vodafone, Telekom, iar ea are la baza imposibilitatea lor de a monitoriza in timp real consumul pe care-l faceti in roaming. V-am spus deja ca exista tari in care cei de la Digi Mobil, sau alte companii de telecomunicatii, nu pot monitoriza consumul de trafic pe care-l faceti, si in aceasta situatie plangerea voastra ramane fara obiect.

Digi Mobil este singurul operator din Romania care are o exceptie la roaming-ul din Europa, si aplica o serie de costuri suplimentare pentru depasirea unei alocatii minime din abonamente, chiar daca sunt nelimitate in Romania.