Vodafone: PIERDE un Proces cu un Client, DAUNE MARI Stabilite

Vodafone a pierdut un proces deschis de catre un client din Romania, instanta stabilind daune surprinzator de mari pentru o asemenea speta.

Vodafone PIERDE Proces Client DAUNE MARI

Vodafone a pierdut un proces deschis de catre un client roman impotriva operatorului de telefonie mobila din cauza modului in care a fost tratat cand a dorit sa rezilieze un contract incheiat cu compania. In urma unei decizii definitive, cei de la Vodafone sunt obligati sa plateasca daune morale de 10.000 de LEI si cheltuieli de judecata in valoare de 3000 de LEI dupa ce au fortat un client sa plateasca 700 de LEI pentru rezilierea unui contract.

Vodafone a fost gasita vinovata de conduita contractuala abuziva de catre instanta, iar pedeapsa primita prin hotararea definitiva si irevocabila este una extrem de rara pentru Romania, din pacate. Cei de la Vodafone au pierdut inainte de asta in instanta intr-un alt proces prin care au fost obligati sa elimine clauzele contractuale abuzive din contractele aflate deja in derulare cu clientii, mai exact, cele privind sumele percepute la rezilierea contractelor.

Vodafone: PIERDE un Proces cu un Client, DAUNE MARI Stabilite

Vodafone a incercat in instanta sa isi apere interesele spunand cel mai probabil ca acel client a beneficiat de vreo promotie cand a incheiat contactul, si ca de aceea i-a perceput cei 700 LEI la reziliere. Vodafone nu este singurul operator de telefonie mobila din Romania care percepe despagubiri la rezilierea anumitor contracte, in special daca ele sunt incheiate cu anumite oferte, doar ca de multe ori sumele cerute sunt disproportionate in raport cu subventiile.

“Obligă pârâta la plata către reclamant a sumei de 10.000 lei, reprezentând daune morale, pentru conduită contractuală abuzivă. Respinge în rest cererea de chemare în judecată, ca neîntemeiată. Obligă pârâta la plata către reclamant a sumei de 2.917,86 lei reprezentând cheltuieli de judecată, din care 240 lei taxa judiciară de timbru, respectiv 2.677,86 lei onorariu avocat.”

Vodafone nu prea mai are ce sa faca in momentul de fata decat sa achite cei 13.000 de LEI pe care instanta o obliga sa ii plateasca acelui client fata de care a avut conduita contractuala abuziva. Cei de la Vodafone mai sunt implicati anul acesta si intr-un proces cu ANPC, care ii acuza ca au modificat in mod abuziv preturile pentru contractele clientilor, totul in urma OUG 114/2018, care a cam dat peste cap mediul telecom din Romania.

Vodafone nu e singurul operator care a facut asta, dar e singurul care a fost sanctionat de catre ANPC, insa e posibil ca si Orange sa treaca prin asta, dupa ce si-a anuntat clientii ca-i obliga sa treaca la abonamente mai scumpe.