Planeta Venus: INCREDIBIL Secret Ascuns de Decenii de NASA

Planeta Venus ar fi avut un incredibil secret ascuns de catre oamenii de stiinta ai NASA pana acum, iata ce au omis ei sa dezvaluie pentru omenire.

Planeta Venus omis

Planeta Venus a intrat recent in atentia lumii intregi dupa ce s-a descoperit faptul ca in a sa atmosfera ar putea exista viata, totul dupa ce o materie care pe Pamant este legata de microorganisme a fost observata si acolo. Desi oamenii de stiinta au fost uimiti sa descopere o asemenea posibilitate de existenta a vietii acolo, se pare ca planeta Venus ar fi avut descoperite primele semne de viata cu mult mai mult timp in urma, si chiar de catre NASA.

Planeta Venus a fost vizitata in 1978 pentru ultima oara de catre o nava spatiala trimisa de NASA, iar atunci a fost facuta descoperirea importanta cu privire la posibilele semne de viata, dar se pare ca ea ar fi fost ignorata de catre americani. In 1978 cei de la NASA au aruncat in atmosfera de pe planeta Venus o serie de dispozitive menite sa analizeze compozitia chimica a norilor de acolo, si desi au detectat fosfina, n-au discutat despre ea atunci.

Planeta Venus: INCREDIBIL Secret Ascuns de Decenii de NASA

Planeta Venus a avut atunci discutate alte elemente chimice care au fost gasite in atmosfera sa de catre dispozitivele de analiza ale NASA, deci in mod interesant, oamenii de stiinta s-au concentrat doar pe ceea ce au vrut ei. Oamenii de stiinta care au descoperit fosfina in atmosfera de pe planeta Venus au analizat datele din 1978 ale celor de la NASA, si au ajuns la concluzia ca ea ar exista acolo, deci e posibil ca americanii sa fi tinut totul secret pana acum.

“Pioneer 13 a aruncat o sondă mare (LNMS) în norii lui Venus; suspendată de o parașută, sonda a colectat date și le-a transmis înapoi pe Pământ în timp ce se prăbușea spre moartea sa robotică. (Trei sonde mai mici au căzut de asemenea de la Pioneer 13 fără parașute.) LNMS a prelevat probe din atmosferă și a efectuat probele respective prin spectrometrie de masă, o tehnică standard de laborator utilizată pentru identificarea substanțelor chimice necunoscute. Când oamenii de știință au descris pentru prima dată rezultatele LNMS în anii 1970, nu au discutat despre compuși pe bază de fosfor precum fosfina, concentrându-se în schimb pe alte substanțe chimice.”

Planeta Venus a avut datele de atunci analizate indeaproape de catre NASA, si e imposibil ca oamenii de stiinta sa nu fi descoperit fosfina printre elementele chimice identificate in atmosfera planetei, si sa nu se fi gandit ca e un posibil semn de viata. De ce nu au spus nimic oamenii de la NASA cu privire la aceasta descoperire facuta pe planeta Venus este greu de spus, insa acum toata lumea se uita cu atentie la ceea ce exista in atmosfera de acolo.

Planeta Venus va fi explorata mult mai atent de acum incolo din moment ce s-au descoperit aceste posibile semne ca ar exista viata in atmosfera sa, asa cum oamenii de stiinta se asteapta ca apa de pe alte planete sa ascunda viata.