BCR Romania: ATENTIONARE, ce va fi RESTRICTIONAT Clientilor

BCR Romania are o atentionare foarte importanta pentru clientii din toata tara, iata ce urmeaza sa le fie restrictionat acestora incepand de luni.

BCR Romania restrictionat

BCR Romania vine astazi cu o atentionare oficiala pentru clientii din toata Romania, iar asta pentru ca vorbim despre o problema foarte serioasa care afecteaza intreaga tara, si ea se numeste Coronavirus. Avand in vedere situatia care se inregistreaza in toata Romania, cei de la BCR Romania au luat decizia ca incepand din 19 octombrie toate vizitele facute de catre clienti in sucursalele sale sa fie posibile doar cu o programare prealabila facuta online.

BCR Romania le cere clientilor sa acceseze o sectiune speciala din cadrul website-ului sau pentru a face o programare in vederea unei vizite la una dintre sucursalele sale, si sa sune pentru a confirma acea programare. Vorbim despre un sistem implementat in mod unic in Romania de catre BCR Romania, restul bancilor permitandu-e in continuare clientilor sa mearga in sucursalele lor oricand au nevoie de ceva, desi aceasta din urma strategie e periculoasa.

BCR Romania: ATENTIONARE, ce va fi RESTRICTIONAT Clientilor

BCR Romania intelege necesitatea protejarii nu doar a angajatilor, ci si a clientilor care vin in sucursalele sale, astfel ca in ideea de a nu se mai forma cozi in afara agentiilor, sau mai rau, in interior, a luat aceasta decizie indrazneata. Desigur ca multi clienti ai BCR Romania vor fi suparati din cauza deciziei, desigur ca nu se va respecta peste tot, insa intr-o buna masura ar trebui sa se respecte pentru ca oamenii sa fie in siguranta cand merg la banca.

Începând de luni, 19 octombrie, vei putea face vizita la bancă doar cu o programare telefonică în avans. Intră pe…

Publicată de BCR pe Vineri, 16 octombrie 2020

BCR Romania a implementat de-a lungul starii de urgenta, si de alerta, o varietate de masuri menite sa-i protejeze pe romani de posibila infectare cu noul Coronavirus, iar ceea ce vedem aici este o noua dovada a dorintei sale de a fi de ajutor. BCR Romania a luat aceasta decizie, mai mult ca sigur, in urma unor analize privind impactul pe care-l va avea, dar si a faptului ca nu toti clientii sai vor fi multumiti de ceea ce se intampla din cauza ei.

BCR Romania ia totusi cea mai buna decizie posibila in contextul dat, astfel ca nu ne ramane decat sa facem programare in cazul in care dorim sa mergem intr-una dintre sucursalele sale.