Planeta Venus: Anuntul URIAS cu IMPACT Major pentru Omenire

Planeta Venus este in centrul unui nou anunt urias care are un impact major pentru toata omenirea, iata ce trebuie sa stii chiar acum despre ce se intampla.

Planeta Venus india

Planeta Venus este una dintre cele mai putin studiate din sistemul solar, iar asta din cauza distantei la care se afla fata de Pamant, dar si a faptului ca navele spatiale nu prea pot supravietui chiar atat de usor acolo. Avand in vedere acestea, planeta Venus a fost studiata in principal de la distanta de catre oamenii de stiinta, dar asta se va schimba destul de curand, pentru ca India vrea sa trimita o nava care sa studieze planeta pentru o durata de 4 ani de zile.

Planeta Venus va fi studiata pentru o perioada foarte indelungata de timp de catre indieni, iar pana acum ei au primit 20 de propuneri de nave spatiale care sa fie trimise acolo pentru a analiza corpul cosmic indeaproape. India planuia sa lanseze noua sa nava spatiala undeva in cursul anilor acetia, insa pana la urma planeta Venus va fi vizitata de catre nava sa abia prin 2024, sau 2026, deocamdata nefiind clara data finala aleasa de catre agentis spatiala indiana.

Planeta Venus: Anuntul URIAS cu IMPACT Major pentru Omenire

Planeta Venus propuneri din tari precum Franta, Germania, Suedia, Rusia, si nu numai, au venit catre indieni pentru indeplinirea acestei misiuni importante, iar ele sunt analizate indeaproape pentru a se stabili care va fi aplicata in final. E posibil ca misiunea agentiei spatiale indiene sa fie una compusa din mult mai multe tari decat se credea initial, si asta ar putea oferi posibilitatea de a studia planeta Venus mult mai bine decat se cretea anterior.

“Oportunitatea viitoare de lansare este fie în 2024, fie în 2026. Aceste 20 de propuneri privind sarcina utilă (instrumente științifice), inclusiv contribuțiile colaborative din Rusia, Franța, Suedia și Germania, sunt în prezent în curs de examinare. Institutul suedez de fizică spațială este angajat în misiunea Indiei la Venus. n ciuda marilor progrese realizate în explorarea lui Venus, există încă lacune în înțelegerea noastră de bază despre caracteristicile și procesele de suprafață / sub-suprafață, rotația superioară a atmosferei venusiene și evoluția și interacțiunea cu radiația solară / vântul solar.”

Planeta Venus va fi vizitata timp de 4 ani de catre nava spatiala a indienilor pentru ca nicio alta agentie spatiala nu a reusit pana acum sa faca acest lucru pentru o perioada indelungta de timp, dar iata ca exista si premiere. Agentia spatiala indiana va investi o suma considerabila de bani pentru a duce la bun sfarsit acest proces, iar datele despre planeta Venus care vor fi dezvaluite, ne vor ajuta sa intelegm mai usor mai multe despre planeta.

Planeta Venus a fost recent vizitata de catre o nava spatiala japoneza care a fost trimisa catre Mercur, dar in drumul sau a facut si cateva poze din atmosfera corpului cosmic aflat atat de aproape de soare.