Netflix: Vestea PROASTA, Decizia pentru MILIOANE de Oameni

Netflix, cea mai mare platforma de streaming video la cerere, a luat o decizie importanta, care vine ca o veste proasta pentru milioane de oameni.

Netflix absorbit

Netflix, de departe cea mai mare platforma de streaming video la cerere din lume, continua un proces care vine ca o veste foarte proasta pentru milioane de abonati din toata lumea, si lucrurile nu se vor schimba prea curand. Mai exact, cei de la Netflix continua procesul de crestere a preturilor pentru abonamentele pe care le ofera in toata lumea, acum venind randul Japoniei sa resimta modificarile de preturi impuse de catre compania americana.

Netflix a decis sa creasca cu 13% preturile abonamentelor pentru clientii din Japonia, astfel ca acum acestea sunt aliniate la preturile pe care le au abonamentele din SUA, ceea ce n-ar trebui sa vina ca o surpriza. Politica celor de la Netflix de a creste preturile are la baza si cresterea bazei de abonati in toata lumea, iar asta deoarece costurile de sustinere a infrastructurii au crescut, iar in Japonia e vorba despre o crestere de 2 milioane de abonati.

Netflix: Vestea PROASTA, Decizia pentru MILIOANE de Oameni

Netflix a crescut preturile serviciilor sale in SUA la finalul anului trecut, apoi la inceput de an 2021 a decis sa creasca si preturile pentru abonamentele din Marea Britanie, iar acum a venit randul Japoniei. Dupa cum se prezinta lucrurile, e posibil ca Europa sa urmeze in ceea ce priveste cresterile de preturi pentru abonamente, sau cel putin asa ar putea sta lucrurile in perioada imediat urmatoare pentru clientii care acceseaza platforma companiei americane.

Netflix nu prea anunta in avans cand vrea sa creasca preturile pentru o anumita regiune, sau doar tara, astfel ca totul vine ca o surpriza pentru toti cei care platesc abonamente pentru a-i vedea continutul. Decizia celor de la Netflix vine in urma efectelor pandemiei de Coronavirus, acand lumea a decis sa stea foarte mult timp in case si sa urmareasca tot continutul disponibil pentru clienti, acest lucru necesitand o crestere a capacitatii de streaming din partea companiei.

Netflix a absorbit atunci aceste costuri, dar dupa aceea a decis sa creasca preturile abonamentelor desi activitatea in serverele sale a scazut, insa era normal sa ia aceasta decizie, in final.