Netflix: Oficial, Trucul Dezvaluit pentru Abonatii Romani

Netflix marcaj

Netflix continua seria dezvaluirilor de trucuri despre care ar trebui sa stie toti romanii sai din Romania, iar asta in conditiile in care vorbim despre informatii care pot fi de extrem de mare folos pentru oameni. In cazul de fata vorbim despre un truc menit sa le spuna oamenilor daca unul dintre filmele, serialele, documentarele, publicate de catre Netflix in cadrul platformei sale este o creatie originala a companiei, sau una licentiata.

Netflix spune ca oricare dintre titlurile care au litera N in partea stanga sus a ecranului, imaginii de preview, sunt creatii originale ale platformie, si nu sunt licentiate de la alti producatori. Acest mic truc va asigura de faptul ca atunci cand va uitati la un film, sau serial, stiti sigur ca vedeti unul produs de catre Netflix, si nu de catre vreo alta companie, daca pentru voi conteaza atat de mult sa vedeti creatiile facute de catre platforma americana.

Netflix: Oficial, Trucul Dezvaluit pentru Abonatii Romani

Netflix a implementat aceasta metoda de diferentiere a creatiilor sale, fata de celelalte, de ceva vreme deja, iar unii dintre abonati stiau deja ce se intampla cu aceste marcaje speciale. Altii nu stiau si afla abia acum, insa indiferent de situatie, e bine ca Netflix explica pentru utilizatorii sai exact ce se intampla in cadrul Netflix pentru ca ei sa poata face diferenta dintre titlurile originale ale companiei si ceea ce a licentiat de la altii pentru ca noi sa putem vedea.

Netflix vine cu acest anunt pe masura ce investeste tot mai mult in creatii originale pe care clientii sai din toata lumea le pot vedea in cadrul paltformei sale in momentul de fata. Desigur ca doar o parte dintre titlurile pe care cei de la Netflix le lanseaza pentru clientii din intreaga lume sunt originale, vasta majoritate fiind licentiate de la alti producatori de continut, astfel ca e bine sa faceti diferenta intre tot tipul de continut care e disponibil.

Netflix este cea mai mare platforma de streaming video la cerere in momentul de fata, si continua sa creasca, avand peste 200 de milioane de abonati activi deja.