Planeta Jupiter: INCREDIBIL VIDEO de la NASA pentru Omenire

Planeta Jupiter apare iar intr-un clip video incredibil pe care cei de la NASA l-au publicat pentru ca intreag aomenire sa aiba ocazia de a vedea ceea ce se intampla pe corpul cosmic atat de indepartat. In clipul video de mai sus puteti vedea atat planeta Jupiter, cat si luna Ganymede in timp ce au fost survolate de catre sonda spatiala Juno, trimisa de catre NASA cu multi ani in urma pentru a ne dezvalui mai multe dintre secretele care sunt ascunse acolo.

Planeta Jupiter este cea mai mare din sistemul solar, iar lunile sale sunt unele care au fost explorate foarte putin de catre cei de la NASA pana in momentul de fata, dar acest lucru se va schimba intr-o foarte mare masura. Separat de sonda spatiala pe care NASA a trimis-o pana in momentul de fata pentru a analiza planeta Jupiter, americanii vor mai trimite si alte sonde spatiale pentru a analiza inclusiv lunile de langa planeta pentru a le descoperi mai multe dintre secrete.

Planeta Jupiter: INCREDIBIL VIDEO de la NASA pentru Omenire

Planeta Jupiter a fost inregistrata intr-o multitudine de imagini si clipuri video pana in momentul de fata de catre nava spatiala Juno, insa oamenii de stiinta pregatesc alte misiuni cu sonde spatiale mai complexe. Noi tipuri de instrumente vor fi incluse in sondele spatiale care vor ajunge de acum incolo langa planeta Jupiter, astfel ca oamenii de stiinta vor sa vada mult mai clar unele dintre secretele ascunse care inca nu au vreo explicatie.

“În iunie, nava spațială robotică Juno a zburat dincolo de uriașa lună a lui Jupiter, Ganymede și a luat imagini care au fost construite digital într-un flyby detaliat. Pe măsură ce începe videoclipul prezentat, Juno trece peste suprafața cu două tonuri a lunii de 2.000 de km, dezvăluind un peisaj extraterestru înghețat plin de caneluri și cratere. Șanțurile sunt probabil cauzate de deplasarea plăcilor de suprafață, în timp ce craterele sunt cauzate de impacturi violente.”

Planeta Jupiter nu poate fi explorata de catre omenire, insa luna spatiala Juno ar putea fi vizitata de catre roboti spatiali, imaginile cu ea aratandu-ne ca exista destule de analizat acolo de catre cercetatori. Desigur ca nimeni nu stie foarte clar cand anume vor fi trimise aceste misiuni, unele avand termene apropiate de anii 2030, altele dupa, deci e totul un foarte mare mister care ar putea aduce totusi descoperiri impresionante pentru omenire.

Planeta Jupiter va mai fi cu siguranta analizata de catre sonda spatiala Juno, insa mai importante vor fi explorarile care vor fi facute pentru celelalte luni care se afla in apropierea sa.