FAN Courier: Cat de Util este Asistentul SteFAN pentru Clienti

FAN Courier Util Asistentul Clienti

FAN Courier a anuntat cu ceva timp in urma disponibilitatea in cadrul website-ului sau a unui asistent special pentru a-i ajuta pe clienti sa obtina mai usor informatii cu privire la expeditiile care ii vizeaza, acesta avand denumirea SteFAN, si putand fi folosit de oricine acum.

FAN Courier le recomanda tuturor clientilor sa il foloseasca pentru a afla o varietate de informatii pentru care in mod normal ar trebui sa apeleze serviciul pentru relatii cu clientii, asa ca va puteti reduce perioada de timp necesara pentru a a interactiona cu firma de curierat.

“ȘteFAN e asistentul care e mereu la datorie și gata să-ți răspundă la întrebări, în colțul din dreapta al website-ului sau pe Facebook Messenger. E un chatbot, așa că fii cât mai specific cu putință. Cum funcționează?

  • alegi limba în care se desfășoară conversația (ea va fi înregistrată pentru eficiență);
  • scrii un mesaj scurt și concis cu întrebarea/solicitarea ta;
  • dacă mesajul tău este prea elaborat, ȘteFAN îți va adresa câteva întrebări de clarificare.”