DACIA Duster: PROBLEMA Majora a SUV-ului si un Anunt Important

DACIA Duster PROBLEMA Majora SUV Anunt Important

DACIA Duster ramane unul dintre cele mai importante modele de SUV-uri care sunt vandute in momentul de fata in Europa, si multe zone de pe glob, masinile fiind foarte cautate, chiar daca unele dintre ele au o problema destul de serioasa.

DACIA Duster a fost vanduta pana intr-un anumit punct cu motoare TCe de 1.2 litri, ele fiind folosite si in masinile Renault, mai exact modelele Captur, Clio 4, Megane, insa si Nissan Juke le avea.

Problema cu acest motor sta in faptul ca el consuma prea mult ulei pentru ceea ce ar trebi sa consume in mod normal un motor, iar problema este atat de mare incat in Franta Renault ar putea fi trimisa in judecata din cauza lor.

Conform presei din Franta, un proces colectiv este pregatit impotriva grupului francez din cauza folosirii acestir motoare care consuma prea mult ulei si risca sa se strice oricand, in tara estimandu-se ca ar fi aproximativ 400.000 de masini care il folosesc.

In ceea ce priveste SUV-ul romanesc, problema este aceeasi pentru ca motorul in sine nu este diferit fata de cele folosite in masinile vandute in Franta de catre Renault si Nissan, doar ca in cazul tarii noastre nu s-a luat vreo dcizie de acest gen.

Conform celor care au intampiant problemele acestea, se pare ca motoarele incep sa aiba probleme cand se apropie de un rulaj de 50.000 de kilometri, iar in unele cazuri poate fi vorba inclusiv despre defectiuni care fac imposibila folosirea masinilor.

Motoarele TCe de 1.2 litri cu probleme ar fi fabricate in Spania si Marea Britanie, iar daca procesul impotriva celor de la Renault va avea succes, atunci multi clienti ar trebui sa primasca despagubiri, sub diverse forme, de la grupul francez.

Desigur ca Renault nu e singurul grup producator de automobile care are probleme de acest gen, insa intotdeauna depinde cum sunt rezolvate problemele clientilor, si ce masuri se iau pentru ca un numar cat mai mic de masini sa fie produs cu defecte.

Nu se stie ce impact ar putea avea in Romania un proces castigat impotriva Renault in Franta, dar sansele ca el sa aduca vreo schimbare aici, sau despagubiri pentru clienti, sunt cat se poate de mici, din pacate pentru cei afectati.