LIDL Romania: Este GRATUIT pentru Oricare dintre Clienti Chiar Acum

LIDL Romania Este GRATUIT Oricare Clienti Acum

LIDL Romania, unul dintre cele mai mari lanturi de supermarket-uri din Romania, inca le mai ofera gratuit clientilor din toata Romania ceva ce nimeni nu ar trebui sa ignore in aceasta perioada pentru ca s-ar putea sa regrete serios daca face asta. Mai exact, cei de la LIDL Romania au decis sa le ofere clientilor din toata Romania posibilitatea de a spune ce fel de probleme au intampinat atunci cand au vizitat magazinele din toata tara, si pot fi recompensati pentru ajutor.

LIDL Romania deruleaza de ceva vreme acest program special in Romania, scopul sau principal fiind de a ajuta compania sa descopere orice fel de probleme ar exista in magazinele sale, indiferent in ce colt al tarii s-ar afla acestea. LIDL Romania le vorbeste romanilor despre aceasta initiativa foarte importanta pentru ca are nevoie de informatii de la ei cu privire la ceea ce se intampla in locatii, iar gratuit le ofera o serie de premii foarte atractive.

LIDL Romania: Este GRATUIT pentru Oricare dintre Clienti Chiar Acum

LIDL Romania Este GRATUIT Oricare Clienti Acum stimulent

LIDL Romania spune in primul rand ca le ofera romanilor 100 de vouchere in vedere de 100 de LEI, o tableta Samsung GALAXY Tab S6 Lite, dar si doua telefoane Samsung GALAXY S20 FE, toate oferite lunar de catre lantul de supermarket-uri. Cei de la LIDL Romania le ofera aceste premii clientilor din toata tara in ideea de a ii recompensa cat mai bine pentru ajutorul oferit, dar si pentru a-I stimula sa il ofere.

LIDL Romania stie foarte bine cat de important este acest tip de ajutor pentru a rezolva orice fel de probleme exista in magazine, totul in timp util inainte ca ele sa afecteze un numar prea mare de persoane, asa ca ideea in sine este una foarte buna. LIDL Romania desfasoara aceasta promotie de ceva vreme, iar pentru inscriere clientii trebuie doar sa intre pe o pagina de pe website-ul sau, sa completeze un formular, si sa pastreze bonul de cumparaturi.

LIDL Romania spune ca acest bon de cumparaturi e important deoarece el demonstreaza faptul ca acei clienti au fost efectiv in magazin pentru a face cumparaturi si au observat problema pe care o reclama, lipsa bonului ducand la pierderea calitatii de concurent.