Netflix: Surprinde cu o Decizie pentru Abonati, ce Transforma in Realitate

Netflix Surprinde Decizie Abonati Transforma Realitate

Netflix, cea mai mare platforma de streaming video la cerere din lume, pune in aplicare o decizie surprinzatoare pentru abonatii sai. V-am spus acum cateva saptamani bune despre faptul ca platforma de streaming a decis sa aduca Bridgerton in realitate, ei bine acum merge mai departe.

Netflix a decis ca in orasul Fukuoka din Japonia sa le permita copiilor sa devina creatori, astfel ca le da posibilitatea de a aduce personaje virtuale la viata. Vorbim despre o locatie speciala amenajata intr-un centru comercial din Fukuoka pentru a le permite copiilor sa interactioneze cu personajele din Rilakkuma’s Theme Park Adventure.

Rilakkuma’s Theme Park Adventure este un serial animat pe care Netflix il va lansa in perioada urmatoare, si vrea sa creasca atentia vis-a-vis de el. Copiii care vor participa la acest experiment pe care-l desfasoara compania vor putea controla unele dintre personajele seriei si crea propriile aventuri.

Netflix le va permite copiilor cu varste cuprinse intre 3 si 15 ani sa lucreze impreuna pentru a crea povesti animate pe care le vor putea viziona. Vorbim despre clipuri video scurte care nu vor fi publicate in platforma, dar pe care copiii le vor primi pentru a le putea vizualiza.

Tehnica pentru animarea personajelor pe care o vor putea folosi copiii va fi identica cu cea utilizata de catre producatorii seriei Rilakkuma’s Theme Park Adventure. Practic multumita acestei experiente, Netflix ajuta copiii sa lucreze exact precum recizorul serialului pe care-l vor urmari in platforma.

“Suntem încântați că, prin alăturarea lui KidZania Fukuoka ca sponsor, copiii și familiile lor care locuiesc în Kyushu se vor putea simți mai aproape de Netflix și vor avea experiența unică de a vedea cum este să lucrezi la un studio de producție.”

Netflix pare sa vrea sa atraga aboati catre platforma sa prin metode noi, si ceea ce vedem aici este o metoda foarte interesanta pusa in aplicare. Desigur ca succesul va fi mult mai mare cu filme si seriale de top, insa deocamdata compania se limiteaza la serii animate in Japonia.