DIGI Romania: Vestile Proaste, Cate Probleme au Clientii Romani

DIGI Romania Vestile Proaste Cate Probleme Clientii Romani

DIGI Romania, cel mai mare operator romanesc de servicii de telecomunicatii, este in centrul unui foarte important anunt oficial publicat de catre autoritati. Vorbim despre un anunt care are in centru performantele pe care le au operatorii de servicii de telecomunicatii, dar si problemele cu care se confrunta clientii.

DIGI Romania se numara printre furnizorii de servicii de telcomunicatii mobile care au probleme in ceea ce priveste serviciile pe care le ofera. Cei de la ANCOM au publicat informatii cu privire la problemele raportate de romani in folosirea serviciilor oferite de catre RCS & RDS, iar vestile nu sunt prea bune.

Conform studiului ANCOM, clientii DIGI Romania au raportat mai multe probleme decat cei ai Orange si Vodafone cand vine vorba despre deranjamentele conexiunilor de mobil. Vorbim aici despre internetul mobil, care la RCS & RDS nu e tocmai performant, dar frecventa plangerilor este mare.

DIGI Romania: Vestile Proaste, Cate Probleme au Clientii Romani

DIGI Romania a reusit sa-si reduca numarul plangerilor intre 2020 si 2021, chiar substantial, insa Orange si Vodafone au facut acelasi lucru. Doar Telekom are mai multe plangeri decat RCS & RDS din acest punct de vedere, iar diferenta este una consistenta intre companii, la fel ca si preturile serviciilor.

DIGI Romania Vestile Proaste Cate Probleme Clientii Romani plangeri clienti

Orange are preturi mai mari decat DIGI Romania pentru abonamentele pentru serviciile de telecomunicatii mobile, dar si de 6 – 9 ori mai putine reclamatii in 2021. Aceasta diferenta colosala e data de investitiile facute de catre grupul francez in Romania pentru a le oferi clientilor cele mai bune servicii posibile.

DIGI Romania investeste deasemenea sume serioase de bani in infrastructura sa mobila, dar chiar si asa, nu reuseste sa tina pasul cu operatorii concurenti care au rezultate mult mai bune cand vine vorba despre calitate serviciilor pe care le ofera pentru clienti, iar cei de la ANCOM ne arata foarte clar acest lucru.

DIGI Romania ca continua cu siguranta sa-si imbunatateasca substantial serviciile de telecomunicatii din Romania, insa e greu de spus daca va reusi sa inregistreze si mai putine plangeri.