Premiera Stiintifica ISTORICA, Gaura Neagra care a Uluit Oamenii de Stiinta

Premiera Stiintifica ISTORICA Gaura Neagra Uluit Oamenii Stiinta

O premiera stiintifica istorica a fost anuntata de catre oamenii de stiinta, iar in centrul sau se afla o gaura neagra edspre care ei nu au stiut prea multe pana in momentul de fata, dar care ii ajuta sa faca o descoperire extrem de importanta. Conform descoperirii facute de catre oamenii de stiinta, ei au reusit pentru prima oara sa descopere explozii de raze X aruncate in univers din spatele unei gauri negre care se afla la sute de milioane de ani-lumina distanta fata de Pamant.

Gaura neagra ar fi aruncat in univers explozii de raze X care generau o lumina foarte puternica, iar pe masura ce au monitorizat locatia, au descoperit nu doar ca ele au venit in multe randuri, ci si ca aveau mai multe culori. Pana acum oamenii de stiinta au crezut ca e imposibil ca o gaura neagra sa emita raze X intr-un asemenea mod, insa iata ca premiera ne dezvaluie cat de multe inca nu stim despre universul din care facem parte.

Premiera Stiintifica ISTORICA, Gaura Neagra care a Uluit Oamenii de Stiinta

Exploziile de raze X aruncate de catre gaura neagra in spatiul cosmic au fost urmate de catre o serie deiluminari de intensitate mult mai mica, acestea fiind, conform cercetatorilor, relfexii ale exploziilor initiale generate de catre discul de acretie al obiectului cosmic. Oamenii de stiinta spun ca din moment ce lumina care intra intr-o gaura neagra nu mai iese de acolo, ceea ce vad ei este de fapt lumina din spatele unui asemenea tip de obiect.

“Orice lumină care intră în acea gaură neagră nu iese, așa că nu ar trebui să putem vedea nimic din spatele găurii negre. Cu toate acestea, o altă caracteristică ciudată a găurii negre face posibilă această observație. Motivul pentru care putem vedea asta este pentru că acea gaură neagră deformează spațiul, curbează lumina și răsucește câmpurile magnetice în jurul ei.” a declarat Dan Wilkins, cercetator al universitatii Stanford.

Descoperirea facuta de catre oamenii de stiinta este una foarte neobisnuita, chiar conform acestuia, iar asta pentru ca ei nu au mai vazut asa ceva pana in momentul de fata, si nici nu stiu foarte sigur cum sa explice totul in momentul de fata. Chiar daca ei au anumite presupuneri vis-à-vis de aceasta gaura neagra, inca au nevoie de mai multe informatii pentru a fi siguri ca acele explozii de lumina vin intr-adevar de acolo de unde-si imagineaza ei ca vin.

Gaura neagra ramane un obiect extrem de misterios, care ascunde extrem de multe secrete in continuare, asa ca ramane sa vedem in ce masura viitoarele descoperiri vor mai arata ce se ascunde in universul din care facem parte.